مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان:

هیچ قدرتی نمی‌تواند اقتدار وحدت بخش نیروهای مسلح ما را خدشه‌دار کند

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن به شدت در حال تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح است ولی به لطف نعمت ولایت‌ که ریسمان محکم و پیوند عمیق مشترک بین همه ما است هیچ قدرتی نمی‌تواند اقتدار وحدت بخش نیروهای مسلح ما را خدشه‌دار کند.
کد خبر: ۵۱۷۶۵۰
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۷ - 20April 2022

هیچ قدرتی نمی تواند اقتدار وحدت بخش نیروهای مسلح ما را خدشه دار کندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز با حضور در مقر ستاد فرماندهی قرارگاه، ضمن دیدار با امیر سرتیپ دوم ستاد «حمزه بیدادی» فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب، روز ارتش را به وی و همه ارتشیان سرافراز تبریک گفت.

وی در این دیدار صمیمی، ضمن تبریک روز ارتش و عرض قبولی طاعات و عبادات همه همرزمان ارتشی در یگان‌های جنوب، اظهار داشت: ارتش انقلابی امروز به عنوان برادر بزرگتر نیروهای مسلح در رکاب ولایت فقیه و در تراز انقلاب، باصلابت تر از همیشه است.

سردار مرادحاجتی گفت: دشمن به شدت در حال تفرقه افکنی و ایجاد شکاف بین نیروهای مسلح است ولی به لطف نعمت ولایت، که ریسمان محکم و پیوند عمیق مشترک بین همه ما است هیچ قدرتی نمی‌تواند اقتدار وحدت بخش نیروهای مسلح ما را خدشه‌دار کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: ما در حوزه دفاع مقدس و به عنوان خادم شهدا و جامعه ایثارگر و رزمنده پل ارتباطی بین همه نیروهای مسلح هستیم و بسیار مشتاقیم که بیش از پیش به نقش ارزنده و بی بدیل ارتش در دوران دفاع مقدس بپردازیم و آن را به تولید محتوای موزه ها تبدیل کنیم که برای همیشه تاریخ به یادگار بمانند.

وی یادآور شد: مادامی که ارتش انقلابی، مکتبی و مقتدر ما در زمین و دریا و آسمان و زمین در حال مبارزه و دفاع از میهن و نظام و ملت است، روز ارتش است اما این بهانه فرصت خوبی بود که ما خدمت برادران عزیزمان در ارتش برسیم و به آن ها بابت همه خدمات شان خداقوت بگوئیم.

در پایان این دیدار، لوح سپاس و هدیه ای از سوی سردار مرادحاجتی به فرمانده ارشد آجا در جنوب غرب کشور تقدیم شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار