مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان خبر داد:

تشکیل قرارگاه سازندگی برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان

سردار مرادحاجتی گفت: امیدواریم بتوانیم با تشکیل یک قرارگاه سازندگی استانی و همچنین استفاده از ظرفیت های ملی، پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان را به نتایج مطلوبی که در شان مردم خوزستان باشد، برسانبم.
کد خبر: ۵۱۷۶۷۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ - 20April 2022

تشکیل قرارگاه سازندگی برای مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، اولین کارگروه فنی، مهندسی پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان در سال جدید امروز به ریاست سردار سرتیپ دوم پاسدار «عبدالرضا مرادحاجتی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان و دعوت از سردار «محمد علیپور» مدیرکل سابق اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در ساختمان کارگاهی این مرکز برگزار شد.

سردار مرادحاجتی عزم جدی برای تکمیل فاز اول این پروژه در سال جدید را راسخ خواند و اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم و دست به دست هم دهیم تا عقب ماندگی ها و تعلل این شناسنامه معنوی و ارزشی خوزستان جبران شود.

وی افزود: امروز از سردار علیپور دعوت کردیم تا از تجربیات وی در این خصوص بهره مند شویم و بتوانیم با تشکیل یک قرارگاه سازندگی استانی و همچنین استفاده از ظرفیت های ملی این طرح را به نتایج مطلوبی که در شان مردم خوزستان باشد، برسانبم.

در این جلسه، «علی فرهادی» مدیر فنی مهندسی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان گزارشی از روند آغاز به کار پروژه تا به امروز ارائه داد و گفت: با تدابیر و تلاش های سردار مرادحاجتی و همه همکاران و بودجه های مناسبی که جذب شده انشالله با تمام وجود تلاش می کنیم که فاز اول طرح را به اتمام برسانیم و آماده ورود به فازهای بعدی پروژه شویم.

مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خوزستان به مساحت 10 هکتار در بوستان شهروند اهواز در حال ساخت است و تاکنون فاز اول آن بیش از 35 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها