معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان خبر داد:

برگزاری مراسم شب های قدر در هزار و 200 مسجد خوزستان

فردآقایی گفت: آیین معنوی احیای شب های قدر در یک هزار و ۲۰۰ مسجد شهر و روستای خوزستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۷۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۱ - 20April 2022

برگزاری مراسم شب های قدر در هزار و 200 مسجد خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، حجت‌الاسلام «احسان فردآقایی» معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: آیین معنوی احیای شب های قدر در یک هزار و ۲۰۰ مسجد شهر و روستای خوزستان برگزار می‌شود.

وی افزود: آیین شب زنده داری قدر پس از ۲ سال از همه‌گیری کرونا، امسال در شب های ۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان برگزار می شود.

فردآقایی با بیان اینکه آیین احیای شب های قدر با رعایت شیوه‌های نامه‌های بهداشتی از جمله زدن ماسک، فاصله گذاری اجتماعی و در فضای باز مساجد و مسقف بالای ۶ متر برگزار خواهد شد، گفت: به هیات امنای مساجد تاکید شده به منظور حفظ سلامت شرکت کنندگان در آیین معنوی احیای شب قدر، این آیین در مدت زمان کوتاهی برگزار شود.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان با تاکید بر رعایت بهداشت فردی به منظور پیشگیری از شیوع کرونا افزود: همه شرکت کنندگان در آیین معنوی قدر ملزم هستند از ماسک استفاده کنند در غیر این صورت از ورود آنان به مساجد جلوگیری می شود.

 آیین معنوی احیای شب های قدر، در ۲ سال گذشته بنا بر مصوبه ستاد ملی و استانی کرونا و به منظور حفظ سلامت مردم در مساجد برگزار نشد و پیشنهاد شد این آیین به صورت خانوادگی در منازل و یا با استفاده از شبکه های تلویزیونی برگزار شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار