وصیتنامه سرباز شهید عصمت‌الله اکبری؛

پرچم جمهوری اسلامی را در قدس به اهتزاز درآورید

شهید عصمت‌الله اکبری در وصیتنامه خود نوشته است: امام را یاری کنید و دست بدست هم دهید و منافقان را از روی زمین بر‌ کنید و پرچم جمهوری اسلامی را در قدس برپا کنید.
کد خبر: ۵۱۷۷۳۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۴۱ - 22April 2022

پرچم جمهوری اسلامی را در قدس به اهتزاز درآوریدبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قم، سرباز شهید «عصمت الله اکبری» فرزند ابراهیم، یکی دیگر از گل‌های گلستان جهاد و شهادت است که در لباس خدمت مقدس سربازی به فیض عظمای شهادت نائل آمد.

وی دهم فروردین سال ۱۳۴۰ در روستای قاسملو از توابع ساوه به دنیا آمد. بعد از گذران دوره ابتدایی به جوشکاری روی آورد و با رسیدن به سن قانونی، به عنوان سرباز ارتش در جبهه حضور یافت.

عصمت‌الله بیست و سوم فروردین سال ۱۳۶۲ با سمت تک تیرانداز در ابوقریب توسط نیرو‌های دشمن بعثی بر اثر اصابت ترکش به سر به شهادت شد. پیکر وی در گلزار شهدای امامزاده ابراهیم (ع) قم به خاک سپرده شد.

شهید اکبری در وصیتنامه اش نوشته است:

درود بر خمینی بت شکن زمان و درود براو که همچنان بت‌ها را در هم می‌شکند، آنطور که حضرت ابراهیم بت‌ها را در هم کوبید و سلام بر شهیدان انقلاب اسلامی به خصوص شهیدان جنگ تحمیلی و درود بر ملت غیور ایران که در مقابل منافقین ایستادگی کردند و می‌کنند امیدوارم که انقلاب خمینی را به انقلاب مهدی اتصال دهید.

برای من گریه نکنید که منافقان شاد بشوند که راه من بهترین راه است خوشحال و خندان باشید تا منافقین را شکست دهید. از همه شما‌ها تقاضا دارم که امام را یاری کنید و دست بدست هم دهید و منافقان را از روی زمین بر کنید و پرچم جمهوری اسلام را در قدس برپا کنید ان شاءالله

به پاس رشادت‌های شهید «عصمت الله اکبری» و با پیگیری‌های کارکنان نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران، یکی از معابر شهر قم، واقع در خیابان توحید به نام این شهید والامقام مزین شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار