رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس:

حضور بیش از یک میلیون نفر در اردوهای راهیان نور/ هیچ‌گونه تصادف یا حادثه‌ای در سفرهای راهیان نور نداشتیم

سردار کارگر با بیان اینکه بیش از یک میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از یادمان‌های دفاع مقدس بازدید کردند، گفت: قریب به ۶۰ درصد زائران برای بار نخست در این مراسم حضور داشتند.
کد خبر: ۵۱۷۷۵۱
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷ - 21April 2022

حضور بیش از یک میلیون نفر در اردوهای راهیان نور / هیچ‌گونه تصادف یا حادثه‌ای در سفرهای راهیان نور نداشتمبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و رئیس ستاد مرکزی راهیان نور در نشست شورای سیاستگذاری راهیان نور کشور که صبح امروز (پنجشنبه) در موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد با بیان اینکه رئیس جمهور و سایر مسوولان تلاش زیادی برای برگزاری مراسم راهیان نور انجام دادند، اظهار داشت: تا حدود سیزدهم فروردین قریب به یک میلیون و ۲۰۰ هزار زائر از یادمان‌های خوزستان و جنوب ایلام بازدید کردند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به اینکه استقبال از این اردوها چشمگیر بوده است، افزود: حضور خودجوش مردمی و اعزام گروهی شخصی از اقدامات قابل تقدیر مردم ولایتمدار بوده است.

سردار کارگر گفت: قریب به ۶۰ درصد زائران یادمان‌های دفاع مقدس برای بار نخست در این مراسم حضور داشتند و امسال شاهد حضور خادمان نوجوان در این مراسم بودیم.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: حضور مردم در مناطق عملیاتی و یادمان های شهدا با فروکش کردن کرونا چشمگیر بود و همچنین دوستان ما در مجموعه نیروهای مسلح با تاکید به رعایت پروتکل‌های بهداشتی کمک شایانی به برگزاری هرچه بهتر این مراسم داشتند.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور با بیان اینکه متاسفانه در سفرهای نوروزی حدود ۸۰۰ تصادف رخ داد، گفت: با همکاری مردم و مجموعه‌های برگزارکننده راهیان نور، این مراسم هیچ تصادف و مجروح و فوتی نداشته است؛ همچنین بیشترین سفر مردم نیز به استان خوزستان بوده است.

سردار کارگر با اشاره به اینکه ۴۰ درصد مردم با خودروهای شخصی خود به این مراسم آمده بودند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در این استان‌ها باعث رونق اقتصادی نیز بوده است که این امر موجب رونق کسب و کارهای این مناطق هم شد.

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: سفرهای راهیان نور با رعایت کامل مسائل و دستورالعمل‌های بهداشتی بوده است و از لحاظ ابتلا به بیماری واگیر نیز شاهد اتفاق خاصی نبودیم.

رئیس ستاد مرکزی راهیان نور کشور در پایان ضمن تقدیر و تشکر از تمامی افراد و مجموعه هایی که در برگزاری هرچه با شکوه‌تر مراسم راهیان نور مساعدت ویژه داشتند، افزود: افتتاحیه راهیان نور در روز بیستم اسفند سال گذشته نیز به خوبی و با حضور مسوولان لشکری و کشوری برگزار شد.

انتهای پیام/۳۶۱

نظر شما
پربیننده ها