مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه:

تبعیت از ولایت فقیه، دستاورد‌های ماندگار را برای کشورمان به ارمغان آورده است

سردار «باباخانی» گفت: تبعیت از ولایت فقیه، دستاورد‌های ماندگار را برای مهین اسلامی ما به ارمغان آورده ‌و ثمره خون‌های ریخته شده شهدا عزت و سربلندی است که همه‌‌ ما امروز شاهدش هستیم.
کد خبر: ۵۱۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۷ - 21April 2022

تبعیت از ولایت فقیه، دستاورد‌های ماندگار را برای مهین اسلامی ما به ارمغان آورده استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از کرمانشاه، سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه امروز با حضور در مقر ستاد فرماندهی لشکر 81 زرهی، ضمن دیدار با سرتیپ دوم ستاد «حسین سبزی»‌ روز ارتش را به وی و همه ارتشیان سرافراز این لشکر تبریک گفت.

سردار باباخانی در این دیدار اظهار داشت: دشمن به دنبال این بود تا سپر دفاعی انقلاب اسلامی را که در آن زمان ارتش و کمیته انقلاب اسلامی بود از بین ببرد و مسیر انقلاب اسلامی‌ منحرف شود؛ اما نگاه عمیق و آینده‌نگری امام (ره) باعث شد که امروز ارتش مقتدر داشته باشیم.

وی ادامه داد: تبعیت از ولایت فقیه، دستاورد‌های ماندگار را برای مهین اسلامی ما به ارمغان آورده است و ثمره خون‌های ریخته شده شهدا عزت و سربلندی است که همه‌‌ ما امروز شاهدش هستیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمانشاه گفت: ما در حوزه دفاع مقدس و به عنوان خادم شهدا و جامعه پیشکسوتان دفاع مقدس پل ارتباطی بین همه نیروهای مسلح  در سطح استان هستیم و بسیار مشتاقیم که بیش از پیش به نقش ارزنده و بی‌بدیل این لشکر سرافراز و یگان‌های تحت امر در دوران دفاع مقدس بپردازیم و آن را در مقالات دانشنامه دفاع مقدس استانی که در حال تدوین است برای همیشه در تاریخ ماندگار بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار