استاندار گلستان خبر داد؛

بهره‌برداری یادمان‌های شهدای گمنام استان گلستان تا پایان امسال

«زنگانه» گفت: با توجه به اعتبارات سفر رئیس جمهور به استان گلستان، با رمز یاعلی ابن ابیطالب(ع) تا پایان سال جاری ساخت 15 یادمان باقیمانده شهدای گمنام در استان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.
کد خبر: ۵۱۷۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۴ - 21April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از گرگان، اولین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان گلستان در سال جاری با حضور استاندار گلستان، مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس استان و فرماندهان نظامی و مدیران اجرایی استان در سالن اجتماعات استانداری گلستان برگزار شد.

در این مراسم «علی محمد زنگانه» استاندار گلستان ضمن تاکید بر ثبت فعالیت‌های دفاع مقدس دستگاه‌های اجرایی در سامانه گفت: با توجه به اعتبارات تخصیصی سفر رئیس جمهور به استان گلستان، با رمز یاعلی ابن ابیطالب (ع) تا پایان سال جاری، ساخت 15 یادمان باقیمانده شهدای گمنام در استان تکمیل و به بهره‌برداری خواهد رسید.

سردار «علی ملک شاهکوهی» فرمانده سپاه نینوای گلستان نیز گفت: وضعیت ساخت یادمان های شهدای گمنام در سطح استان در وضعیت مطلوبی قرار دارد و امیدواریم با پیگیری‌ها و حمایت فرمانداران شهرستان‌ها در آینده‌ای نزدیک یادمان‌های باقی مانده نیز ساخته و به بهره‌برداری برسد.

وی متذکر شد: تدوین نقش عملکرد سپاه استان گلستان در دفاع مقدس با توجه به گستردگی و وجه اشتراک با سپاه مازندران در حال انجام است.

بهره برداری یادمان های شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال با رمز یاعلی ابن ابیطالب

بهره برداری یادمان های شهدای گمنام استان گلستان تا پایان سال با رمز یاعلی ابن ابیطالب

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار