مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان:

استان همدان دارای شهدای بین‌المللی همچون سردار شهید «همدانی‌» است

«فریدونی» با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگی همدان گفت: در استان همدان چهره‌های شاخص ملی و مذهبی فراوانی وجود دارد و این استان دارای شهدای بین‌المللی همچون سردار شهید «حسین همدانی» است.
کد خبر: ۵۱۷۷۷۸
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ - 21April 2022

استان همدان شهدای بین‌المللی همجون سردار شهید «همدانی‌» را داردبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، «غلامرضا فریدونی» مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان در مراسم تکریم و معارفه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان اظهار داشت: اهمیت فرهنگ در جامعه  به‌قدری  روشن است که نیازی به توضیح ندارد و فرهنگ همان باورهای مردم، ایمان و عادت‌هایی هست که روزمره با آنان سروکار داریم.

وی با بیان اینکه فرهنگ اولویت اول کشور است، تصریح کرد: الآن تمام رسانه‌های دشمن فرهنگ و باورهای ما را هدف قرار گرفته‌اند و با ایمان جوانان ما کار دارند و شبهه در آن‌ها ایجاد می‌کنند.

فریدونی با اشاره به قدمت تاریخی و فرهنگی همدان گفت: در استان همدان چهره‌های شاخص ملی و مذهبی فراوانی وجود دارد و این استان دارای شهدای بین‌المللی همچون سردار شهید «حسین همدانی» است.

وی متذکر شد: ضروری است مدیر فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان حرکت و تحولی جدید و درخور فرهنگ و قدمت تاریخی مردم این دیار ایجاد کند.

مدیرکل دفتر امور فرهنگی و اجتماعی استانداری همدان افزود: مدیرکل ارشاد همدان با تعامل با نماینده ولی‌فقیه به شورای فرهنگ عمومی استان تحرک بیشتری ببخشد و سندهای مختلف فرهنگی که در استان در حال تصویب و یا اجرا هستند پیگیری کند.

این مسئول با تأکید بر نقش مهم مسجد در فرهنگ مردم گفت: اهمیت دادن به مسجد یعنی اهمیت دادن به فرهنگ و در کانون‌های مساجد باید فعال‌تر عمل کنیم، مساجد پایگاه‌های فرهنگی ما هستند و باید به آن توجه کنیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار