برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر

ویژه برنامه احیاء شب‌های قدر و سوگواری شهادت امیرالمومنین علی (ع) با حضور عاشقان و شیفتگان آن امام همام در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر برگزار شد.
کد خبر: ۵۱۷۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۰ - 21April 2022

برگزاری ویژه برنامه شب‌های قدر در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهربه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، «عباس حربی» سرپرست مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر از برگزاری ویژه برنامه احیاء شب‌های قدر و سوگواری شهادت امیرالمومنین علی (ع) با حضور عاشقان و شیفتگان آن امام همام در محوطه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر خبر داد.

وی در این خصوص اظهار داشت: این مراسم معنوی به میزبانی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس خرمشهر با همکاری هیئت های مذهبی، سازمان تبلیغات اسلامی و با حضور مسئولین شهرستان و خانواده های معظم شهدا و جامعه ایثارگران خرمشهر برگزار شد.

حربی گفت: مراسم احیاء شب های قدر ماه مبارک رمضان به همراه سوگواری شهادت امام علی(ع) شامگاه امروز و فردا نیز با سخنرانی و روضه خوانی، همچنین قرائت دعای جوشن کبیر و زیارت امام حسین(ع) در موزه جنگ خرمشهر برگزار می شود و ما با افتخار میزبان همه محبان اهل بیت و شهروندان روزه دار خرمشهری خواهیم بود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار