نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

یکی از فلسفه‌های اصلی حضور در مراسم شب قدر، رسیدن به بهشت است

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: یکی از فلسفه‌های اصلی احیاء و حضور در مراسم شب قدر، رسیدن به بهشت است و بشر به صورت ذاتی به دنبال سعادت است و هیچ‌کس را نمی‌توان یافت که بگوید من دوست دارم بدبخت شوم و یا به جهنم بروم.
کد خبر: ۵۱۷۷۹۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱ - 21April 2022

یکی از فلسفه‌های اصلی حضور در مراسم شب قدر، رسیدن به بهشت استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان در اولین شب از لیالی قدر، در مراسم خودرویی تپه مصلای همدان  اظهار داشت: یکی از فلسفه‌های اصلی احیاء و حضور در مراسم شب قدر، رسیدن به بهشت است و بشر به صورت ذاتی به دنبال سعادت است و هیچ‌کس را نمی‌توان یافت که بگوید من دوست دارم بدبخت شوم و یا به جهنم بروم.

وی با بیان اینکه نماز مرز بین اسلام و کفر است، گفت: اولین چیزی که در قیامت پرسیده می‌شود توجه به نماز و اهل نماز بودن فرد است و دست‌گیری از فقرا و بی‌توجه نبودن به مساکین از دیگر پرسش‌های روز قیامت است.

حجت‌الاسلام «شعبانی» خاطرنشان کرد: در شرایط سخت اقتصادی، که کشور دچار معضلات است، خوب است کسانی که توانایی کمک به دیگران را دارند، دست هم‌وطنان را بگیرند.

وی با بیان اینکه رسیدن به بهشت و سعادت، هم هدف اصلی بشر در زندگی است و هم هدف بعثت پیامبران است، گفت: در شب قدر از خدا بخواهیم که در قیامت مجرم محشور نشویم و حرکت سست به سمت پروردگار، به علت ضعف قلبی نسبت به قیامت است

نماینده ولی‌ فقیه در استان همدان در پایان با تأکید بر اهمیت شب قدر گفت: انسان در کل سال، فرصت خوابیدن و استراحت را دارد و چه خوب است که از فرصت این شب‌ها به‌خوبی استفاده شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار