سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی:

منطق وزیر امور خارجه آمریکا منطق فریبکاری است

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به دولت‌مردان آمریکا گفت: بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین الملل کشورها، راه درستی است که باید انتخاب کنید.
کد خبر: ۵۱۷۸
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۶ - 28October 2013

منطق وزیر امور خارجه آمریکا منطق فریبکاری است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رییس ستاد کل نیروهای مسلح، طی سخنانی اظهار داشت: منطق جان کری، وزیر امور خارجه آمریکا، منطق فریبکاری است. او می گوید ما برای منافع آمریکا هرکار لازم باشد انجام میدهیم.


وی افزود: مگر مردم آمریکا برده شما هستند که به انحای مختلف از آن ها جاسوسی می کنید؟ مگر مردم فرانسه و آلمان برده شما بودند که جاسوسی از مقامات و مردم فرانسوی و آلمانی را مجاز دانستید؟

سرلشکر فیروزآبادی با اشاره به حمله آمریکا به کشورهای افغانستان و عراق ادامه داد: آیا لشکرکشی به افغانستان و عراق و گرفتن جان دهها هزار مردم بی گناه، منافع شما را تامین کرد؟ شصت سال جاسوسی از ملت ایران و زورگویی به آن ها چه منطقی دارد؟

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح تصریح کرد: آن چه در سوریه اتفاق افتاد نشان داد که محاسبات شما چندان هم صحیح نیست و دچار اشتباهات فاحش می شوید. بنابراین بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین الملل کشورها راه درستی است که باید انتخاب کنید.

عضو شورای عالی امنیت ملی ادامه داد: امروز پرده از چهره  سلطه گر و استکباری دولت آمریکا کنار رفته است و حرکات و گفتارتان در معرض دید و افکار عمومی انسان های بیدار شده جهان است.

سرلشکر فیروزآبادی خاطرنشان کرد: اگر خود نمی بینید و احساس نمی کنید، عکس العمل مردم آمریکا، ملت های اروپا و مسلمانان جهان را ببینید. این امواج خروشان مدت هاست با شما حرف می زنند و می خواهند شما را از خواب غفلت بیدار کنند. اگر به فکر هیچ کس نیستید، به خاطر منافع امریکا به این صداها و حرکت ها توجه کنید.

نظر شما
پربیننده ها