حاج رحیمی خبر داد؛

اعزام 23 هزار خادم الشهدا به یادمان‌های دفاع مقدس طی سال 94

مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اعزام 23 هزار خادم الشهدا برای خدمات رسانی به زائران راهیان نور طی سال 94 خبر داد.
کد خبر: ۵۱۷۸۰
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۲ - 25August 2015

اعزام 23 هزار خادم الشهدا به یادمان‌های دفاع مقدس طی سال 94

به گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، "محمد حاج رحیمی" مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اعزام 23 هزار خادم الشهدا برای خدمات رسانی به زائران راهیان نور طی سال 94 خبر داد و گفت: چهار هزار نفر از این تعداد در قالب اردوهای دانش آموزی و 19 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام میشوند.

وی با اشاره به برگزاری کلاسهای توجیهی خادمین گفت: خادمین ثبت نام شده برای یادمانهای دفاع مقدس حین ورود به زیارتگاهها و یادمانهای مورد نظر طی برگزاری کلاسهای توجیهی، آموزشهای لازم را برای خدمات رسانی بهتر به زائران سرزمین های نور میگذرانند.

مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: مجموعا برای امسال 19 هزار خادم به منظور خدمترسانی به زائران در بخش اردوهای راهیان نور عمومی داریم که از این تعداد هزار نفر از سال گذشته حضور دارند و 16 هزار نفر هم به مناطق عملیاتی جنوب کشور و مابقی به مناطق غربی کشور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته در مجموع 16 هزار خادم به زائران خدمات رسانی میکردند که از این تعداد تنها هزار نفر برای امسال باقی ماندند. بیشترین اعزامهای خادمان به سرزمینهای نور طی سال گذشته به یادمان شلمچه بوده است.

مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج درباره نحوه ثبت نام خادمان برای اردوهای عمومی و دانش آموزی گفت: خادمان اردوهای راهیان نور عمومی از طریق سایت خادم الشهدا و خادمان اردوهای دانش آموزی از طریق بسیج دانش آموزی اقدام به ثبت نام میکنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار