فرماندار پاوه:

روز جهانی «قدس» یکی از ابتکارات امام خمینی بود

«رستمی» گفت: روز جهانی قدس یکی از ابتکارات امام (ره) است و تداوم آن با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانگر این است که مسلمانان به روز جهانی قدس نگاه ویژه‌ای داشته باشند.
کد خبر: ۵۱۷۸۲۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۳ - 21April 2022

روز جهانی «قدس» یکی از ابتکارات امام بودبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «اردشیر رستمی» فرماندار شهرستان پاوه امروز در جلسه شورای هماهنگی برگزاری روز جهانی قدس شهرستان پاوه، اظهار داشت: این روز یکی از ابتکارات امام (ره) است و تداوم آن با تاکیدات رهبر معظم انقلاب اسلامی بیانگر این است که مسلمانان به روز جهانی قدس نگاه ویژه ای داشته باشند.

وی تصریح کرد: روز قدس متعلق به دنیای اسلام است و این ابتکار حضرت امام (ره) خون تازه ای در شریان همه مسلمانان جهان دمید تا در مقابل تجاوزات و رفتارهای ددمنشانه صهیونیست‌ها به پشتیبانی آمریکای جنایتکار بایستند و جنایت‌های آنها را محکوم کنند.

فرماندار پاوه گفت: حضور بیشتر و گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس پیام آور دفاع از حق، محکوم کردن جنایت‌های رژیم کودک‌کش اسرائیل و حمایت از آرمان‌های ملت مظلوم فلسطین است.

رستمی با بیان اینکه مسلمانان واقعی با تاسی از پیامبر گرامی اسلام هیچ وقت زیر بار ظلم نخواهند رفت و برای ظالم کف نخواهند زد، اضافه کرد: تمام کشورهای اسلامی نیز به ویژه جهان عرب، با الگوگیری از انقلاب اسلامی حرکت کنند و از قدس و آرمان فلسطین حمایت کنند.

وی گفت: باوجود توطئه های آمریکا و اسرائیل‌، ایران اسلامی همیشه در مقابل استکبار قرار گرفته و بر ارزش و اعتبار روز قدس نیز افزوده شده است.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر پاوه از میدان شهدا تا مسجد جامع این شهر برگزار می شود. نظیر این مراسم در شهرهای نوسود و باینگان نیز برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها