بیانیه سپاه کربلا به مناسبت سالروز تشکیل سپاه پاسداران؛

سپاه پاسداران آماده‌تر از همیشه در میدان است

سپاه کربلای مازندران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۵۱۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۸ - 22April 2022

سپاه پاسداران آماده‌تر از همیشه در میدان استبه گزارش دفاع‌پرس از ساری، سپاه کربلای مازندران به مناسبت دوم اردیبهشت سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیانیه‌ای صادر کرد.

در این بیانیه آمده است:

بسم الله الرحمن الرحیم

امام خمینی (رحمة الله علیه) معمار کبیر انقلاب اسلامی با بصیرت عمیق و راهبردی و آینده‌نگری ژرف، در دوم اردیبهشت سال ۱۳۵۸ فرمان تأسیس یک نیروی برآمده از متن انقلاب و مردم را برای پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی و همچنین مقابله با فتنه‌ها، توطئه‌ها و نقشه‌های شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جنایتکار و رژیم صهیونیستی صادر کرد.

اقتدار معنوی، اقدام به‌موقع و هوشمندانه، ابتکاری، مخلصانه و ایثارگرانه سپاه پاسداران با توطئه‌ها و سناریو‌هایی جبهه دشمنان در اوایل پیروزی انقلاب تا هشت سال جنگ تحمیلی و خنثی‌سازی فتنه‌های دهه‌های اخیر و همچنین نقش‌آفرینی‌های برجسته این نهاد انقلابی در حوزه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و سازندگی و... نشان‌دهنده این حقیقت غیرقابل انکار است که سپاه پاسداران طی ۴۲ سال گذشته در پاسداری از انقلاب و نظام اسلامی همیشه آماده‌تر از هیمشه درمیدان حاضر است.

عامل هجمه‌های سنگین تبلیغاتی و عملیات روانی بی‌وقفه امپراتوری رسانه‌ای دشمنان داخلی و خارجی علیه این نهاد انقلابی، پیش‌روندگی تاریخ‌ساز سپاه در عرصه مأموریت‌های سخت، نیمه‌سخت و نرم است که موجب شکست‌های مستمر جبهه استکبار شده است.

نقش‌آفرینی‌های راهبردی، در ایجاد امنیت پایدار و برآورده کردن نیاز‌های جامعه و محرومیت‌زدایی که رضایت‌مندی اقشار و آحاد مختلف ملت به‌ویژه مردم مناطق محروم را در پی داشته، و همچنین در مسیر رشد، بالندگی و پیشرفت و سازندگی کشور به واقعیتی آشکار تبدیل و محبوبیت و اقتدار روزافزون در حوزه داخلی و منطقه‌ای کسب کرده است؛ لذا همین عوامل موجب عصبانیت جبهه دشمنان شده است که این نهاد مکتبی، مردمی و انقلابی را مهم‌ترین مانع برای دستیابی به راهبرد‌های ضد ایرانی و ضد انقلابی خود می‌دانند.

نقش راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در عرصه حمایت از جبهه مقاومت نه‌تنها به‌عنوان یک نیروی مقتدر دفاعی و نظامی نقش اثرگذار و تعیین‌کننده بر معادلات منطقه‌ای و جهانی است، بلکه به‌عنوان یک الگو و تفکر مقاومت و استکبارستیزی، محبوب ملت‌های حق‌طلب و آزادیخواه شده است.

سپاه کربلا مازندران ضمن گرامیداشت سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سپاه به‌ویژه سردار دل‌ها سپهبد پاسدار شهید حاج قاسم سلیمانی با تجدید عهد و پیمان با امام و مقتدای خویش حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) اعلام می‌دارد، در دفاع از حریم ولایت و ارزش‌ها و در صیانت از دستاورد‌های انقلاب اسلامی ایران آماده‌تر از همیشه در میدان است و هرگز اجازه نخواهد داد خواب شوم دشمنان تعبیر شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار