فرمانده انتظامی خوزستان خبر داد:

کشف تعداد ۹۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در خوزستان

سردار صالحی گفت: ماموران پلیس در طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز تعداد ۹۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف کردند.
کد خبر: ۵۱۷۹۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۶ - 22April 2022

کشف تعداد ۹۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز در خوزستانبه گزارش خبرنگار ‌دفاع‌پرس از اهواز، سردار «سیدمحمد صالحی» فرمانده انتظامی خوزستان امروز در جمع خبرنگاران با تاکید بر برخورد قاطعانه پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی، اظهار داشت: ماموران پلیس در طرح جمع آوری سلاح و مهمات غیر مجاز تعداد ۹۹ قبضه سلاح جنگی و شکاری غیرمجاز کشف کردند.

وی در تشریح این خبر افزود: در راستای ارتقاء امنیت عمومی خوزستان، طرح مبارزه بی امان با دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی به مدت سه روز به مرحله اجرا در آمد.

سردار صالحی گفت: در اجرای این طرح، پلیس اطلاعات امنیت عمومی با همکاری سایر یگان های انتظامی در سراسر استان خوزستان با کار اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۸ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضایی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: در این ارتباط ۲۹ قبضه سلاح جنگی، ۷۰ قبضه سلاح شکاری و یک هزار و ۵۷۹ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با بیان اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شدند، افزود: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و با فرد و یا افرادی که قصد خدشه دار کردن آن را داشته باشند با اقتدار برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار