معاون استاندار کرمانشاه:

سپاه برای انقلاب اسلامی اقتدارآفرین بوده است

«خوش‌اقبال» در پیامی با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران تأکید کرد: نام سپاه و سپاهی برای دوستان انقلاب پیام‌آور اقتدار و اخلاص و برای مردم، رنگ سادگی و برادری است.
کد خبر: ۵۱۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹ - 22April 2022

سپاه برای انقلاب اسلامی اقتدار آفرین بوده استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «حسین خوش‌اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با صدور پیامی دوم اردیبهشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را به پاسداران پر افتخار تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

سلام بر سبزقامتان مخلص و جان‌برکف سپاه پاسداران و یاد باد روزگارانی که سپاهی با خون خود عهد و پیمان دفاع از وطن و حفاظت از انقلاب اسلامی را امضا می‌نمود. 

از روزهای پر آشوب فتنه‌های داخلی نفاق و گروهک‌ها تا سنگرهای فتح حماسه هشت سال جنگ تحمیلی، نام سپاه و سپاهی برای دوستان انقلاب پیام آور اقتدار و اخلاص و برای مردم، رنگ سادگی و برادری بود. 

آنچنان که سپاه در مقابله با دشمنان و معاندین همواره خاکریز نخستین دفاع از انقلاب و نظام اسلامی بوده و از این رو این بنیان خلل‌ناپذیر همواره مورد کینه و عداوت بدخواهان نظام اسلامی بوده است.

سپاه در جبهه سازندگی، عمران و خدمت‌رسانی به مناطق محروم، پیشتاز و پشتیبان دیگر قوای کشور بوده است و وجود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را برای دوستان انقلاب و نظام اقتدار آفرین و برای دشمنان موجب یاس و کینه است. 

گرامی‌باد روز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سلام و درود خدا بر شهیدان گلگون‌کفن این نیروی انقلابی و مجاهد که سلسله‌جنبان قافله شهادت و چراغ‌های طریق ایثار و حماسه بودند. 

لازم می‌دانم سالروز تاسیس این نهاد مقتدر و مخلص را خدمت برادران عزیزم در سپاه پاسداران به ویژه هم‌رزمان قدیمی در مجموعه سپاه استان کرمانشاه تبریک عرض نموده و دوام توفیقات سربازان ولایت را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و هدایت‌های فرماندهی معظم کل قوا برای سربلندی پرچم  ایران اسلامی از خداوند متعال مسالت کنم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار