امام جمعه زاهدان:

آتش زدن قرآن و حمله به مساجد نشان‌دهنده استیصال دشمن است

آیت‌الله «محامی» گفت: آتش زدن قرآن، حمله به مساجد و مدارس، نشان‌دهنده این است که دشمنان در برابر اسلام و مسلمانان به استیصال رسیده‌اند و کار دیگری از دستشان برنمی‌آید.
کد خبر: ۵۱۷۹۸۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۱ - 22April 2022

باید در روز قدس حضور بیشتری از خود نشان دهیمبه گزارش دفاع‌پرس از زاهدان، آیت‌الله «مصطفی محامی» نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه زاهدان در خطبه‌های نمازجمعه این هفته زاهدان اظهار داشت: حمله استکبار جهانی به مساجد، مدارس و آتش زدن قرآن نشان از به استیصال رسیدن دشمنان در برابر اسلام و مسلمانان است. تهاجم همه جانبه جهان کفر و استکبار به اسلام و مسلمانان در روزهای اخیر، حمله به مسجدالاقصی و کشتار مسلمانان در فلسطین، اهانت به قرآن و آتش زدن قرآن در سوئد و انفجار در مساجد و مدارس افغانستان نشان از استیصال دشمنان اسلام است زیرا اگر حرف حساب و از روی منطق داشتند با منطق جواب می‌دادند.

امام جمعه زاهدان گفت: آتش زدن قرآن، حمله به مساجد، مدارس، کودکان و نوجوانان نشان دهنده این است که دشمنان در برابر اسلام و مسلمانان به استیصال رسیده و کار دیگری از دستشان برنمی آید.

آیت الله محامی عنوان کرد: کسانی که دم از آزادی بیان می‌زنند اجازه می دهند به قرآن بی‌حرمتی شود اما اجازه دفاع و معرفی قرآن را نمی‌دهند با این حال همین اقدامات بی منطق آنها موجب توجه بیشتر به کلام الهی می‌شود و کنجکاوی انسانها را برای شناخت این کتاب الهی بر می انگیزد.

وی افزود: انفجار در مساجد و مراکز علمی نشان دهنده این است که دشمنان اسلام در این مراکز احساس خطر می کنند بنابراین ما امت اسلام باید در برابر این اقدامات دشمن آماده تر و قوی تر عمل کنیم و درست همان مراکزی که دشمن به آن حمله و نسبت به آن احساس خطر می کند را تقویت و همچنین با حضور در مجالس دینی مراکز دینی و مساجد را آباد نگه داریم و برای نشر قرآن تلاش کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان به راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: همچنین دشمن برای فراموش شدن مساله قدس تلاش می کند بنابراین باید در روز قدس حضور بیشتری از خود نشان دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها