امام جمعه محمودآباد:

حادثه «طبس» قدرت پوشالی آمریکا را اثبات کرد

حجت‌الاسلام «جباری» گفت: طبس یک کتاب عبرت و خاطره‌ای فراموش نشدنی تاریخی است که در آن جریان معجزه‌وار مردم و به اذن خداوند در هم کوبیده شدن قدرت پوشالی آمریکا دیدیم.
کد خبر: ۵۱۷۹۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۶:۲۳ - 22April 2022

در حادثه «طبس» درهم کوبیده شدن قدرت پوشالی آمریکا را دیدیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس در ساری، حجت‌الاسلام «سید احمد جباری» امام جمعه محمودآباد در خطبه‌های نماز جمعه امروز با اشاره به پنجم اردیبهشت سالروز حمله نظام آمریکا به منطقه طبس اظهار داشت: طبس و جریانات تبدیل شدن آن به گورستان مهاجمین آمریکایی برای مردم کشور ما فراتر از یک حادثه سقوط هواپیما و آتش گرفتن چند بالگرد جنایتکاران آمریکایی است.

وی تصریح کرد: طبس یک کتاب عبرت و خاطره‌ای فراموش نشدنی تاریخی است که در آن جریان معجزه‌وار مردم و به اذن خداوند در هم کوبیده شدن قدرت پوشالی آمریکا دیدیم.

امام جمعه محمودآباد خاطرنشان کرد: اقدامات جنایتکارانه صهیونیست در به شهادت رساندن جوانان فلسطینی قمار خطرناک رژیم جنایت پیشه است؛ نوار غزه دیگر در برخورد نظامی و عملیات‌های نظامی علیه صهیونیست تنها نیست.

حجت الاسلام جباری ادامه داد: سرزمین‌های اشغالی و کرانه باختری نیز به صف مقاومت پیوسته و فلسطینی‌ها امروز به این باور رسیده‌اند که رژیم صهیونیست بر خلاف تبلیغاتی که انجام می‌دهد از لحاظ نظامی بسیار ضعیف است.

وی با بیان اینکه در ایام کشاوزی هستیم، یادآور شد: دغدغه کشاورزان نسبت به آغاز نشاء و کشت برنج مسئولین را به تکاپو انداخته تا درصد رفع نگرانی‌های کشاورزان باشند.

امام جمعه محمودآباد افزود: مساله آب و سوخت و امنیت لوازم کشاورزی مهم است و از مطالبات این روز‌های کشاورزان محسوب می‌شود؛ نهاد متولی می‌توانند با برآورد منطقه درصدد حفظ و تامین مشکلات آنان اقدام کنند.

حجت الاسلام جباری در پایان ضمن تسلیت شهادت اسوه و تقوا امیر المومنین (ع) گفت: ایشان امتیازات فراوانی در طول زندگی با برکتشان داشتند و در تمامی عرصه‌ها در راس همگان قرار گرفته بودند بنابراین باید گفت اوج عظمت علی در شجاعت آن حضرت، یتیم نوازی، سخاوت و جایی بوده که همه مدعیان زانوی عجز بر زمین می‌زنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار