نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین:

موشک‌های مقاومت اعتنایی به دیوارکشی صهیونیست‌ها نمی‌کنند

آیت‌الله «عابدینی» گفت: امروز موشک‌های مقاومت اعتنایی به دیوارکشی صهیونیست‌ها نمی‌کنند؛ بنابراین اشغالگران قدس چاره‌ای ندارند و باید شنا یاد بگیرند؛ چون بعد از حملات مقاومت تنها راه نجات آن‌ها نیست که در دریا شنا کنند.
کد خبر: ۵۱۸۰۰۲
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۰۲ - 22April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، آیت‌الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته قزوین، با اشاره به فرارسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اظهار داشت: قدرت سپاه پاسداران جمهوری اسلامی ایران به حدی است که دشمنان قسم‌خورده اسلام از آن ترس و واهمه دارند؛ به گونه‌ای که هر کجا که سپاه جمهوری اسلامی ایران باشد، جرأت نزدیک شدن به خود را نمی‌دهند.

وی با بیان اینکه شاهد فرارسیدن روز جهانی قدس در هفته آینده هستیم، اضافه کرد: باید در روز قدس برای جداسازی و محو غده سرطانی رژیم اشغالگر قدس از دنیای اسلام تلاش کنیم؛ البته امروز رژیم غاصب صهیونیست در مسیر نابودی قرار گرفته و سنگ‌های دیروز انتفاضه به موشک‌های نقطه‌زن تبدیل شده که آرامش را از صهیونیست‌ها ربوده است.

آیت‌الله عابدینی ادامه داد: امروز شاهد این هستیم که جوانانی که سال‌ها قبل سنگ به سمت سربازان اسرائیلی پرتاب می‌کزدند، امروز به فرماندهان نظامی بزرگ و نظریه‌پردازان مجرب جبهه مقاومت تبدیل شده‌اند؛ به همین خاطر صهیونیست‌ها از ترس جانشان مشغول دیوارکشی دور خود هستند؛ در حالی که نمی‌دانند این دیوار‌ها نمی‌توانند مانع نفوذ پهپاد‌های مقاومت شوند.

وی تصریح کرد: امروز موشک‌های مقاومت اعتنایی به دیوارکشی صهیونیست‌ها نمی‌کنند؛ بنابراین اشغالگران قدس چاره‌ای ندارند و باید شنا یاد بگیرند؛ چون بعد از حملات مقاومت تنها راه نجات آن‌ها نیست که در دریا شنا کنند.

خطیب جمعه قزوین به طرح موضوع واردات برخی کالا‌ها از کشور‌های خارجی واکنش نشان داد و گفت: این کار لازم نیست و تهیه بعضی از محصولات از کشور‌های دیگر برای ما ننگ‌آور بوده که البته این ننگ بیشتر متوجه مسئولان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار