امام جمعه صالح‌آباد:

مسئولین شیوه حکومتی حضرت علی (ع) را نصب‌العین خود قرار دهند

حجت‌الاسلام «افتخاری» گفت: باید به سمت راه و روش زندگی امام علی (ع) حرکت کنیم و مسئولین ما شیوه حکومتی ایشان را نصب‌العین خود قرار دهند و براساس منش و راه امام علی (ع) مدیریت کنند.
کد خبر: ۵۱۸۰۱۶
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۷ - 22April 2022

مسئولین براساس منش و راه امام علی (ع) مدیریت کنندبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حمید افتخاری» امام جمعه صالح‌آباد، امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به قرار گرفتن در دومین شب از ایام لیالی‌قدر، اظهار داشت: متأسفانه در جامعه، نام علی (ع) را به یدک می‌کشیم؛ اما از رسم علی خبری نیست؛ لذا باید به سمت راه و روش زندگی این امام حرکت کنیم و مسئولین ما شیوه حکومتی ایشان را نصب‌العین خود قرار دهند و براساس منش و راه امام علی (ع) مدیریت کنند.

وی با اشاره به رشد افسارگسیخته قیمت برخی کالا‌های اساسی، گفت: عادت برخی تجار و بازاریان عمده که در ابتدای سال افزایش قیمت دارند، کشمکش‌های مسائل منطقه و شرایط سیاسی و اقتصادی، سهم دلالان پشت پرده که در ادوار مختلف باعث ایجاد بی‌ثباتی در بازار می‌شوند و برخی مدیران بی‌کفایت که در گذشته منصوب شده‌اند و باید سریعاً عوض شوند، از جمله دلایل گرانی است.

حجت‌الاسلام افتخاری تأکید کرد: از دولت انتظار می‌رود که نظارت از بازار را بیشتر کرده و برخورد قضایی با احتکارگران انجام شود.

وی ادامه داد: انتظار مردم از دولت مردمی و انقلابی استقرار نظم و ثبات قیمت در بازار است و گرانی‌های افسارگسیخته باید مهار شود، ما بر این باوریم که دولت می‌تواند و موفق هم خواهد شد.

خطیب جمعه صالح‌آباد با اشاره به سخنان فرزند یکی از مسئولین سابق نظام، گفت: چرا مسئولین قضایی با این افراد برخورد نمی‌کنند.

وی با اشاره به عملیات تروریستی در افغانستان، گفت: با توجه به عملیات تروریستی که طی چند روز گذشته در افغانستان اتفاق افتاده است، طالبان باید نسبت به امینت این کشور اقدام کند و خواسته‌ی مردم افغانستان از دولت طالبان تأمین امنیت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار