پیام تبریک فرماندار خاش به‌مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران؛

سپاه پاسداران ایستادگی در برابر زورگویان را سرلوحه کار خود قرار داده است

«گل صالحی» با صدور پیامی اعلام کرد: دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر و آینده‌نگری امام خمینی (ره) است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده است.
کد خبر: ۵۱۸۰۲۵
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۲:۲۱ - 22April 2022

ایستادگی در برابر زورگویان سرلوحه سپاه پاسداران استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از زاهدان، «صاحب گل صالحی» فرماندار خاش با صدور پیامی، سالروز تشکیل سپاه پاسداران را به پاسداران فخرافرین تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

«و اَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّه

«هر نیرویی در قدرت دارید، برای مقابله با دشمنان آماده سازید...» (سوره مبارکه الأنفال)

دوم اردیبهشت، سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با تدبیر و آینده‌نگری امام خمینی (ره) است، نهادی ارزشمند که ایستادگی در برابر زورگویان عالم را سرلوحه کار خویش قرار داده است.

ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام عزیز (ره) و همچنین شهدای والامقام سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، اینجانب سالروز تأسیس این نهاد مقدس را به همه فرماندهان دلیر و پاسداران رشید انقلاب اسلامی به ویژه فرماندهی محترم و جمعی پاسداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی خاش را تبریک عرض می‌کنم.

لازم می‌دانم از خدمات ارزنده سپاه پاسداران در حوزه تامین امنیت و آرامش جامعه، همچنین سازندگی، توسعه و عمران شهری و روستایی و نیز تقویت همبستگی ملی، تلاش گسترده در محرومیت‌زدایی و رفع محرومیت در مناطق مختلف شهرستان و امروز نقش بی‌بدیل آنان در مبارزه با بیماری کرونا در طرح شهید سلیمانی تقدیر و تشکر نمایم.

از درگاه خداوند سبحان صحت و سلامتی مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا، سربلندی و موفقیت همه پاسداران گران‌قدر به ویژه فرماندهان و پاسداران عزیز در سپاه خاش را مسئلت می‌نمایم.»

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها