همزمان با ایام شهادت امام علی (ع) صورت گرفت؛

دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان «پسند» در چابکسر

«عباسی» همزمان با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با پدر شهیدان «محمود، عزت‌الله و احمد پسند» در روستای «سیاهکلرود» بخش چابکسر از توابع شهرستان «رودسر» دیدار کرد.
کد خبر: ۵۱۸۰۶۷
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۱ - 23April 2022

دیدار استاندار گیلان با پدر شهیدان «پسند» در چابکسر

به گزارش دفاع‌پرس از رشت، «اسدالله عباسی» استاندار گیلان همزمان با ایام شهادت مولای متقیان امام علی (ع) با حضور در منزل شهیدان «محمود، عزت‌الله و احمد پسند» با پدر این شهیدان در روستای «سیاهکلرود» بخش چابکسر از توابع شهرستان «رودسر» دیدار کرد.

استاندار گیلان در این دیدار ضمن درخواست علو درجات برای روح شهیدان «پسند» و مادر فقیدشان اظهار داشت: حضور در محضر خانواده معظم شاهد و ایثارگر و بهره مندی از دعا و نصایح پدران و مادران شهید را افتخار بزرگ برای مسئولان است.

وی با تکریم از همه خانواده شهدا و ایثارگران تصریح کرد: استان گیلان خانواده‌های چند شهید بسیاری دارد که با صبر و استقامت فرزندانشان برای دفاع و صیانت از میهن اسلامی و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به جبهه‌های نبرد حق علیه باطل اعزام شدند و این شهیدان با ائمه اطهار بویژه سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) محشور هستند.

عباسی با بیان اینکه ماه مبارک رمضان فرصت مغتنمی برای خودسازی است، با اشاره به اهتمام ویژه دولت برای بهره مندی از فرصت خدمت، خاطرنشان کرد: دولت مردمی و انقلابی سیزدهم، تمام همت خود را برای تحقق آرمان‌های امام راحل و منویات مقام رهبری و پاسداشت خون پاک شهیدان به کار بسته و برای رفاه و آسایش مردم، خود را وظیفه مند می‌داند.

وی با بیان اینکه مسئولان، مسئولیت و جایگاه خود را به برکت خون پاک شهدا و دعای خانواده معظم‌شان دارند، تاکید کرد: جامعه شاهد و ایثارگر همانند پدر شهیدان پسند، روح و باطنی باصفا و معنوی دارند و به تمام معنا ولایتمدار هستند و مسئولان نیز باید با حضور و دلجویی از این عزیزان که دغدغه مردم و انقلاب را دارند، روحیه کار و تلاش را در خود تقویت کنند.

استاندار گیلان با اشاره به اینکه با توجه به جایگاه خانواده شهدا، مردم برای بیان و رفع مشکلات‌شان به این عزیزان مراجعه می‌کنند، افزود: دیدار با خانواده شهدا؛ مردمی بودن، حضور و پاسخ به تماس‌ها و ارتباطات مردمی و نگاه مردم به مدیران، از شاخص‌های ارزیابی مسئولان در استان است و باید همه متولیان خدمت بویژه فرمانداران و بخشداران نسبت به این مهم اهتمام ورزند.

«محمود پسند» ۱۱ شهریور ۱۳۴۰ در روستای «سیاهکلرود» از توابع شهرستان رودسر به دنیا آمد. پدرش «حسین» و مادرش «زرافشان» نام داشت. تا پایان دوره متوسطه در رشته اقتصاد درس خواند و دیپلم گرفت. به عنوان پاسدار در جبهه حضور یافت. ۱۷ دی ۱۳۶۰ در «شیاکوه» گیلان غرب توسط نیرو‌های عراقی بر اثر اصابت گلوله به پیشانی، به شهادت رسید.

«عزت الله پسند» در روستای «سیاهکل‌رود» از توابع شهرستان «رودسر» به دنیا آمد. تا چهارم متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت. ۲۶ دی ۱۳۶۵، در «شلمچه» بر اثر اصابت ترکش خمپاره به دست و پا به شهادت رسید.

«احمد پسند» پنجم شهریور ۱۳۴۹ در روستای «سیاهکلرود» از توابع شهرستان «رودسر» به دنیا آمد. تا سوم متوسطه درس خواند. به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت و در «ماووت» عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره مجروح شد. ۱۱ تیر ۱۳۶۶، در بیمارستان سینای تهران به شهادت رسید.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار