با صدور پیامی؛

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه درگذشت مادر شهیدان «رضوان مدنی» را تسلیت گفت

سردار «باباخانی» با صدور پیامی درگذشت مادر شهیدان «حاج حسن، حشمت الله، هاشم رضوان مدنی و شهید مسعود امیری (داماد خانواده رضوان مدنی)» را تسلیت گفت.
کد خبر: ۵۱۸۱۱۹
تاریخ انتشار: ۰۳ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۸ - 23April 2022

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس کرمانشاه  درگذشت مادر شهیدان «رضوان مدنی» را تسلیت گفتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، سردار سرتیپ دوم پاسدار «ناصر باباخانی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه در پیامی درگذشت ام الشهیدین «ملک ناز قمری» مادر شهیدان «رضوان مدنی» را تسلیت گفت.

در این پیام آمده است:

خبر درگذشت مادری دلسوز و مهربان مرحومه مغفوره حاجیه خانم ملک ناز قمری، نماد مقاومت و مادر شهدای والا مقام حاج حسن، حشمت الله، هاشم رضوان مدنی و شهید مسعود امیری (داماد خانواده رضوان مدنی) موجب تالم و تأثر فراوان شد.

این بانوی فداکار و مومنه با پرورش فرزندان رشید و شیفته مکتب اهل بیت (ع) و تقدیم آنان به انقلاب اسلامی، برگی زرین و ماندگار از حماسه و ایثار زنان مکتب فاطمی را رقم زد.

این مادر شهیدان با پایداری در راه و آرمان فرزندان شهیدش، همگام با دیگر مادران اسوه و نمونه انقلابی، عزت و اقتدار را برای ایران اسلامی به ارمغان آورد و تا آخرین لحظه زندگی در راه پیروی از ولایت ثابت قدم ماند.

والدین شهدا خصوصاً این مادر عزیز در لحظه لحظه های زندگی با برکتشان همواره مبلّغ و مروّج فرهنگ ناب شهیدان بوده‌اند و حال روح بلند و ملکوتی شان پس از مدتها فراق، به اعلی‌علیین پر کشیده و در جوار فرزندان شهیدش به آرامش رسید.

این ضایعه را به مردم شهید پرور و ولایت مدار استان کرمانشاه، خانواده‌های معزّز شهدا و ایثارگران به‌ویژه خانواده های محترم رضوان مدنی و قمری صمیمانه تسلیت عرض می‌کنم و از خداوند متعال برای آن مادر فداکار علّودرجات و رحمت واسعه الهی مسئلت دارم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار