توسط بمب‌های کنار جاده‌ای؛

کاروان لجستیک آمریکا در الانبار عراق مورد حمله قرار گرفت

کاروان لجستیکی آمریکا در استان الانبار عراق هدف حمله با بمب کنار جاده‌ای قرار گرفت که گروه عراقی «اصحاب الکهف» مسئولیت این حمله را برعهده گرفتند.
کد خبر: ۵۱۸۱۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۵۶ - 24April 2022

کاروان لجستیک آمریکا در الانبار عراق هدف قرار گرفتبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از صابرین نیوز، کاروان لجستیک آمریکایی در استان الانبار عراق هدف حمله قرار گرفت.

گفته شده حمله علیه کاروان نظامی و لجستیکی آمریکا در الانبار عراق با استفاده از بمب‌های کنار جاده‌ای صورت گرفته است.

اگرچه جزئیاتی از خسارت یا تلفات احتمالی این عملیات منتشر نشده، اما گروه عراقی «اصحاب الکهف» مسئولیت این حمله را بدلیل ادامه حضور غیرقانونی نظامیان آمریکایی در عراق برعهده گرفته است.

بیش از دو سال پیش، نمایندگان مجلس عراق در پاسخ به اقدام تروریستی آمریکا در به شهادت رساندن سپهبد قاسم سلیمانی و یار همرزمش ابومهدی المهندس نایب رئیس حشد شعبی، به پایان حضور نظامیان بیگانه در این کشور رأی دادند و «هادی العامری» رهبر ائتلاف فتح نیز در آن زمان گفت که خروج همه نیرو‌های رزمی آمریکایی از عراق «هدفی است که قابل معامله نیست».

وی در این باره گفت: «پیام من به ارتش آمریکا و دولت عراق ساده و روشن است. شما باید به آنچه توافق شده عمل کنید. ما هیچ گونه دستکاری، تقلب یا تغییر مأموریت را نمی‌پذیریم.»

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار