مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل:

نفس‌های رژیم صهیونیستی‌ به شماره افتاده است

«واحد» گفت: تحولات اخیر در منطقه و زمین‌های اشغالی فلسطین و با از بین رفتن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی، نشان می‌دهد نفس‌های این رژیم غاصب به شماره افتاده است.
کد خبر: ۵۱۸۱۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۸ - 24April 2022

نفس های رژیم صهیونیستی، به شماره افتاده است

«علی واحد» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، اظهار داشت: ابتکار امام راحل بزرگوار در نام گذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام «روز جهانی قدس» باعث شده ‌که آتش انتفاضه مردم مظلوم فلسطین هرگز خاموش نشود و مردم در نقاط مختلف دنیا به صورت خودجوش در این روز به خیابان‌ها بیایند و نسل کشی و اشغال و تجاوز رژیم کودک‌کش صهیونیستی را محکوم کنند.

واحد افزود: مسئله فلسطین بی‌تردید از مهمترین مسائل جهان اسلام و انقلاب اسلامی ایران است و حمایت از انتفاضه فلسطین تا آزادی قدس شریف با افتخار ادامه خواهد یافت.

وی گفت: افزایش بیش از پیش و روزافزون تعداد ورزشکارانی که با نمایندگان اسرائیل غاصب حاضر به مسابقه نمی‌شوند نشان دهنده شناخت ماهیت این رژیم شده و تحولات اخیر در منطقه و عملیات های کم‌نظیر شهادت طلبانه در قلب اراضی اشغالی باعث از بین رفتن ابهت پوشالی رژیم صهیونیستی شده و نشان می‌دهد نفس‌های این رژیم به شماره افتاده است و به یقین، وعده رهبر معظم انقلاب اسلامی در نابودی این غده سرطانی در چند سال آینده تحقق خواهد یافت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار