دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه:

مردم شب قدر در بهشت هویزه جمع می‌شوند

کریمی گفت: مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از آیین‌های دیرین یادمان شهدای هویزه به عنوان اولین یادمان دفاع مقدس است که امسال نیز همراه با برنامه‌های ویژه برگزار می‌شود.
کد خبر: ۵۱۸۱۷۲
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۰۵ - 24April 2022

مردم شب قدر در بهشت هویزه جمع می‌شوندبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با فرا رسیدن سومین و آخرین شب از لیالی پر برکت قدر، مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان با عنوان «شب قدر در بهشت هویزه» در یادمان شهدای هویزه برگزار می‌شود.

«میلاد کریمی» دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه با بیان اینکه مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان از آیین‌های دیرین یادمان شهدای هویزه به عنوان اولین یادمان دفاع مقدس است، اظهار داشت: این مکان مقدس و حماسی به دلیل دائمی و شبانه‌روزی بودن در همه ایام سال، از دیرباز در شب‌های ماه مبارک رمضان مورد توجه رزمندگان در روز‌های دفاع مقدس، خانواده‌های معظم شهدا و مردم و عشایر منطقه بوده است و زائران زیادی، خلوت روحانی لحظه‌های ناب افطار تا سحر را در جوار قبور پاک این شهدای مظلوم سپری می‌کنند و شهدا را برای تقرب به خداوند، شفیع قرار می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه امسال پس از وقفه‌ای دو ساله به دلیل شیوع کرونا بار دیگر یادمان شهدای هویزه میزبان انبوه شب‌زنده‌داران عاشق شهدا خواهد بود، گفت: برنامه‌های این شب با حضور خانواده‌های معظم شهدای هویزه ساکن خوزستان و اهالی منطقه از ساعت ۲۳ امشب (یکشنبه) آغاز می‌شود.

کریمی خاطرنشان کرد: در خاتمه نیز زائران، مهمان سفره پربرکت شهدای هویزه خواهند بود و با اطعام متبرک سحری مورد پذیرایی قرار خواهند گرفت.

دبیر ستاد فرهنگی یادمان شهدای هویزه همچنین از برپایی چند موکب و ایستگاه صلواتی توسط مدیریت یادمان و دهیاری‌های منطقه جهت پذیرایی از زائران در حاشیه برگزاری مراسم و تدارک وسیله ایاب و ذهاب رایگان از شهر هویزه خبر داد.

انتهای پیام/ 141

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار