نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران:

سپاه پاسداران سمبل اقتدار است/ دشمنان به‌دنبال اختلاف و تفرقه بین سران قوا هستند

سروری با بیان اینکه دشمنان به‌دنبال ایجاد اختلاف بین سران قوا هستند، گفت: علاوه بر اینکه دشمنان به‌دنبال از بین بردن وحدت بین قوا هستند، تلاش می‌کنند که بین دو ملت ایران و افغانستان نیز اختلاف بیندازند.
کد خبر: ۵۱۸۱۸۰
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۹ - 24April 2022

سپاه پاسداران سمبل اقتدار است/ دشمنان به‌دنبال اختلاف و تفرقه بین سران قوا است

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، «پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در شصتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران اظهار داشت: حضرت علی علیه السلام شخصیت بی‌بدیل تاریخ هستند که دوست و دشمن از ایشان و توانمندی‌هایشان به بزرگی یاد می‌کنند. 

وی با اشاره به روز معماری گفت: امروز معماری موجود در تهران معماری غیر قابل ارتباط انسانی است و رهبر معظم انقلاب اسلامی بار‌ها در خصوص معماری اسلامی اشاره داشتند و باید بتوانیم زمینه‌ها را برای ایجاد معماری اسلامی ایجاد کنیم.

سروری در ادامه ضمن تبریک و تسلیت شهادت سپهبد قرنی افزود: شهادت ایشان نشان می‌دهد ارتش همیشه در کنار مردم بوده است.

وی سالروز تأسیس سپاه پاسداران در روز دوم اردیبهشت را نیز گرامی داشت و خاطرنشان کرد: تأسیس این نهاد انقلابی از اقدامات خاص امام راحل است؛ امام خمینی (ره) از ابتدا می‌دانستند چه ظرفیتی تأسیس می‌کنند و سپاه امروز در کنار سایر نیرو‌های مسلح سمبل اقتدار جمهوری اسلامی ایران است.

سروری در ادامه با بیان اینکه دشمن به‌دنبال ایجاد اختلاف بین سران قواست، اظهار داشت: علاوه بر اینکه دشمنان به‌دنبال از بین بردن وحدت بین قوا هستند، به‌دنبال ایجاد تفرقه بین دو ملت ایران و افغانستان نیز هستند. حتی با آتش کشیدن قرآن در سوئد به‌دنبال ایجاد اختلاف بین مذاهب نیز هستند. 

سروری خاطرنشان کرد: امروز هم برخی‌ها به دنبال ایجاد اختلاف بین شورای شهر و شهرداری هستند، اما باید هوشمندانه با این اختلافات برخورد شود.

وی ادامه داد: نیرو‌های انقلاب هوشمند هستند و فریب نقشه‌های دشمنان را نخواهند خورد.

انتهای پیام/ ۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار