فرمانده مرکز آموزش ٠۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان:

ارتش متدین و انقلابی با پیروی از ولایت فقیه در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد

«رحمانی» گفت: امروز ارتش متدین و انقلابی ما با پیروی محض از ولایت فقیه و در ضل توجهات خاصه امام عصر (عج) در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد.
کد خبر: ۵۱۸۲۰۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۵ - 24April 2022

ارتش متدین و انقلابی با پیروی از ولایت فقیه در اوج اقتدار و صلابت قرار دارد

به گزارش دفاع‌پرس از کرمان، سرتیپ دوم «منصور رحمانی» فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به شهادت امیر سپهبد محمد‌ولی قرنی اظهار داشت: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و شکل گیری حکومت اسلامی برخی از مسئولان و افراد داخل کشور ندای انحلال ارتش سرداده و خواستار انحلال ارتش جمهوری اسلامی بودند که امام راحل بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با آن بصیرت بالای خود فرمان دادند که در روز ۲۹ فروردین سال ۱۳۵۸ ارتش و مخصوصا نیروی زمینی با تمام ساز و برگ خود در مراکز  و میدان‌های اصلی شهر‌ها به رژه بپردازند تا به نوعی به همه نشان بدهند که ارتش ضامن امنیت و استقلال کشور است و وجود آن برای ادامه بقای انقلاب اسلامی حیاتی و ضروری است.

فرمانده مرکز آموزش ۰۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان عنوان کرد: با آغاز جنگ تحمیلی نیز اولین نیروهایی که وارد منطقه عملیات شدند و با رشادت‌های مثال زدنی خود ارتش تا بن دندان مسلح بعث را متوقف کردند.

امیر رحمانی ابراز داشت: در طول مدت این ۴۳ سال و به نوعی در زمان صلح نیز ارتش و ارتشیان همیشه در صحنه در هر نقطه از این مرز و بوم که اتفاقاتی اعم از سیل، زلزله و سایر بلایای طبیعی که برای مردم عزیزمان رخ داده است زودتر از همه در صحنه حاضر شدند و به امداد و یاری مردم عزیزمان رسیده‌اند که نمونه‌هایی مانند سیل گلستان، سیل کرمان در شهر جیرفت، زلزله سر پل ذهاب و بسیاری موارد دیگر تنها بخشی از خدمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و مخصوصا نیروی زمینی قهرمان است که این نیز برگرفته از شعار ارتش فدای ملت است که بر پیشانی ما ارتشیان نقش بسته است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش متدین و انقلابی ما با پیروی محض از ولایت فقیه و در ضل توجهات خاصه امام عصر (عج) در اوج اقتدار و صلابت قرار داشته و مصداق آیه شریفه اشداء علی الکفار رحماء بینهم در مقابل دشمنان مرز و بوم سرسخت و محکم و در میان مردم فدایی و جان بر کف هستند.

امیر رحمانی ادامه داد: امروز ارتش مفتخر است که از لسان رهبر معظم انقلاب اسلامی مدال کلمه طیبه را بر سینه خود آویخته و همچون مرواریدی در بین سایر ارتش جهان می‌درخشد.

فرمانده مرکز آموزش ٠۵ شهید علیرضا اشرف‌گنجویی کرمان خاطر‌نشان کرد: در پایان به همه مردم عزیز این قول را می‌دهیم که خدمتگزاران شما در ارتش جمهوری اسلامی ایران تا پای جان و آخرین قطره خود از هیچ کوششی برای دفاع از امنیت، استقلال، آزادی و سربلندی کشور عزیزمان دریغ نخواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار