پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه در پی درگذشت مادر شهیدان «رضوان مدنی»

استاندار و نماینده ولی فقیه در کرمانشاه با صدور پیامی، درگذشت مادر شهیدان «حسن، حشمت‌الله و هاشم رضوان مدنی‌» را تسلیت گفتند.
کد خبر: ۵۱۸۲۱۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴ - 24April 2022

پیام تسلیت استاندار و نماینده ولی‌فقیه در کرمانشاه در پی درگذشت مادر شهیدان «رضوان مدنی»به گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «بهمن امیری مقدم» استاندار کرمانشاه و آیت‌الله «مصطفی علما» نماینده ولی‌فقیه در استان با صدور پیامی، درگذشت «ملک ناز قمری» مادر شهیدان «حسن، حشمت‌الله و هاشم رضوان مدنی» را تسلیت گفتند.

در ‌این پیام آمده است:

سلام علیکم

مادران معظم شهدا اسوه های صبر، ایمان، استقامت و بردباری هستند که با پایداری و اعتقاد راسخ به ارزش های والای اسلامی فرزندان عزیز خویش را در مکتب ناب حسینی و در مسیر پاسداشت آرمان‌های انقلاب اسلامی و برای دفاع از این آب و خاک و عزت و اقتدار ایران اسلامی با بصیرت و اخلاص هدیه و روانه میدان جهاد و شهادت کردند. 


‌این مادر مومنه، صبور، انقلابی، ولایتمدار و عاشق اهل بیت (ع) که الگوی بردباری و شکیبایی بود؛ سالها فراق فرزندان شهیدش را با افتخار و سرافرازی تحمل کرد و با ایمان و ایثار فرزندان و مجاهدانی‌ سرافراز، دارای اعتقادات ناب و خالص را برای پاسداشت ارزش‌های الهی تقدیم اسلام و انقلاب عزیز کرد که خونشان امروز حافظ امنیت، آسایش، عزت و کیان ایران اسلامی است.

‌اینجانبان ضمن گرامیداشت و پاسداشت یاد و خاطره شهدای والامقام ایران اسلامی؛ درگذشت این بانوی پارسا و فداکار را به روح مطهر آن شهیدان، بیت معزا، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان، بازماندگان و مردم شهید‌پرور استان تسلیت عرض می‌نماییم و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحومه، فقیده سعیده و مادر مومنه علو مرتبه ربانی، رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای بازماندگان، بستگان و وابستگان صبر و شکیبایی مسألت داریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار