معاون رئیس اجرایی «حزب‌الله»:

دشمنان به دنبال دور کردن مردم لبنان از مقاومت هستند

معاون رئیس اجرایی حزب‌الله لبنان گفت: برخی با توزیع پول و نشر اکاذیب و نیز تبلیغات دروغین به دنبال دور کردن مردم لبنان از مقاومت در جریان انتخابات پارلمانی هستند.
کد خبر: ۵۱۸۲۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۵ - 24April 2022

دشمنان به دنبال دور کردن مردم لبنان از مقاومت هستندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع‌پرس به نقل از المنار، شیخ «علی دعموش» معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله لبنان سخنانی را در خصوص تلاش‌های مذبوحانه علیه مقاومت در آستانه برگزاری انتخابات پارلمانی این کشور، مطرح کرد.

معاون رئیس شورای اجرایی حزب‌الله در سخنانی، اظهار داشت: برخی با توزیع پول و نشر اکاذیب و نیز تبلیغات دروغین به دنبال دور کردن مردم لبنان از مقاومت در جریان انتخابات پارلمانی هستند.

وی افزود: حزب‌الله یکی از نیرو‌های سیاسی بزرگ نه تنها در لبنان که در منطقه محسوب می‌شود و همچون دیگر احزاب و جریان‌های سیاسی حق دارد نامزد‌های خود را برای انتخابات پارلمانی معرفی کند و در یک فضای دموکراتیک به رقابت بپردازد.

این شخصیت لبنانی در ادامه یادآور شد: با این حال، شاهد آن هستیم که برخی برای به دست آوردن و تصاحب کرسی‌های پارلمانی به دروغ متوسل می‌شوند و تلاش می‌کنند چهره حزب‌الله را در نزد مردم مخدوش کنند.

انتهای پیام/ ۱۳۴

نظر شما
پربیننده ها