مدرس حوزه و دانشگاه:

تاریخ ایران پر از نشانه‌های قدرت خداوند است

«پناهی‌مقدم» گفت: تاریخ ما پر از نشانه‌های قدرت خداوند است که باید تبلیغ شود و یکی از آن‌ها شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است.
کد خبر: ۵۱۸۲۲۸
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۸ - 24April 2022

تاریخ ما پر از نشانه‌های قدرت خداوند استبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از بیرجند، حجت‌الاسلام «علیرضا پناهی‌مقدم» مدرس حوزه و دانشگاه امروز (یکشنبه) در مراسم سالروز شکست حمله مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: روزها و شب‌های آیات و نشانه‌های خداوند هستند ولی در برخی از زمان‌ها خداوند قدرت خود را به صورت فوق‌العاده برای بیداری و هشدار به مردم‌ یا تفسیر برخی از آیاتش به ما نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه متأسفانه برخی آیات قرآن را باور ندارند، گفت: خداوند متعال به طور ویژه به بندگانش قدرتی را نشان می‌دهد تا آیات را باور کند و در قرآن کریم دوبار تعبیر «ایام‌الله» به معنی روزهای خداوند داریم و این اصطلاح در دو جای قرآن کریم، یعنی در آیات 5 سوره ابراهیم و 14 سوره جاثیه مورد استفاده قرار گرفته است.

مدرس حوزه و دانشگاه با تأکید بر اینکه ایمان و عاقبت بخیری راه دارد و امثال شهید سلیمانی‌ها همه زندگی آنان ذکر و یاد خداست، تصریح کرد: تاریخ کشورمان پر از نشانه‌های قدرت خداوند است که باید تبلیغ شود و یکی از آن‌ها شکست مفتضحانه آمریکا در صحرای طبس است.

پناهی‌مقدم با یادآوری اینکه نیروهای آمریکایی(دلتافورس) ۱۳۰ هزار ساعت در صحرای مصر برای حمله نظامی به ایران اسلامی تمرین کردند، گفت: هیچ راداری ورود آمریکایی ‌ها به ایران را ضبط نکرده و تمام پدافندها و توپ‌های ضدهوایی همه جمع می‌شود که هیچ مانعی وجود نداشته باشد.

وی ادامه داد: با قدرت خداوند، هواپیمای آمریکایی‌ها در صحرای طبس به خاطر توفان شن دچار مشکل می‌شود و خودشان مجبور شدند به این شکست اعتراف کنند.

مدرس حوزه و دانشگاه گفت: جهان استکبار با وجود انجام جنایات بسیار در سطح دنیا امروز در کار خودشان مانده‌اند و فقط بزرگنمایی می‌کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار