دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان ‌با خانواده شهدا

حجت‌الاسلام «‌شاهرخی» و جمعی از مسئولان استان لرستان در سالروز شهادت امام علی (ع) با خانواده شهیدان محمدمیرزا دریکوند، غلامرضا، حمیدرضا و هانیه امیدی از شهدای شهرستان خرم‌آباد دیدار کرد.
کد خبر: ۵۱۸۲۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۸ - 24April 2022

دیدار نماینده ولی‌فقیه در لرستان و جمعی از مسئولین استانی با خانواده شهدا

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از خرم آباد، به‌مناسبت ماه مبارک رمضان و ایام شهادت حضرت امام علی (ع)، حجت‌الاسلام «سیداحمدرضا شاهرخی» نماینده ولی‌فقیه در استان لرستان، سرهنگ پاسدار «محسن رشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان و «محمود زرین‌جویی»‌ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان با خانواده شهیدان «محمدمیرزا دریکوند»، «غلامرضا، حمیدرضا و هانیه امیدی» از شهدای شهرستان خرم‌آباد دیدار کرد.

حجت‌الاسلام شاهرخی در این دیدارها با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و تسلیت ایام شهادت حضرت امام علی(ع)، گفت: در تاریخ هر ملتی یک حوادث و رویدادهایی به‌وجود می‌آید که در این رویدادها افرادی که جوهره و ذات خالص و ناب‌تری دارند مشخص می‌شوند و آنها کسانی هستند که جان خود را فدای مردم می‌کنند.

این مسئول با بیان اینکه اگر مسئله ایثار و فداکاری نباشد اهریمن و شیاطین امور این ملت‌ها را در دست می‌گیرند، افزود: در روزگار سخت ایران اسلامی نیز آدم‌هایی بودند که در راه آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و اسلامی جانفشانی و جانثاری کردند و آنها شهدا هستند که برای تمام ملت عزیز هستند.

وی با بیان اینکه نثار کردن جان در راه آرمان‌ها و ارزش‌ها شایسته است و کسی که در راه حفظ آب، خاک و پیشرفت دین خدا فداکاری می‌کند مرتبه و جایگاه بالاتری دارد که قابل توصیف نیست، گفت: خانواده شهدا که راه این عزیزان را ادامه می‌دهند نباید اندوهگین باشند و نباید از راهی که در پیش رو دارند نگران باشند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار