در راستای محکومیت اقدامات وحدت‌شکن اخیر در افغانستان برگزار شد؛

تجدید بیعت مردم نیشابور با شهدای مدافع حرم فاطمیون آرمیده در مشهد

همزمان با لیالی قدر، جمعی از خانواده‌های رزمندگان تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) شهرستان نیشابور با حضور در مزار شهدای فاطمیون در مشهد، ضمن تجدید بیعت با شهدای مدافع حرم فاطمیون، اقدامات وحدت‌شکن اخیر در افغانستان را محکوم کردند.
کد خبر: ۵۱۸۲۶۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۶ - 24April 2022

تجدید بیعت مردم نیشابور با شهدای مدافع حرم فاطمیون مدفون در مشهد/ امام خامنه‌ای: کسی که ندای تفرقه میان شیعه و سنی را سر می‌دهد، مزدور دشمن استبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع‌پرس، همزمان با لیالی قدر جمعی از خانواده‌های رزمندگان تیپ زرهی ۲۱ امام رضا (ع) شهرستان نیشابور با حضور در مشهد مقدس در مزار شهدای فاطمیون حاضر شده و در قالب مراسم افطاری وحدت ضمن تجدید بیعت با شهدای مدافع حرم افغانستان اقدامات وحدت‌شکن اخیر را محکوم کردند.

خواهران و برادران حاضر در این مراسم ضمن ابراز همدردی با شهدای روحانی حادثه اخیر حرم رضوی و شهدای مظلوم دانش‌آموز افغانستان با تراکت‌هایی در دست بر این موضوع تاکید داشتند که «شهدای فاطمیون گنج مشترک ایران و افغانستان هستند. خون این شهیدان مانع تفرقه است.»

حاضران در ادامه با حضور در حرم رضوی و یادمان شهیدان «اصلانی» و «دارایی»، اختلاف شیعه و سنی و سناریوی تفرقه دو ملت برادر ایران و افغانستان را سناریوی دشمنان اسلام و جبهه مقاومت معرفی کرده و با شعار‌های مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل عاملان اصلی این حادثه را محکوم کردند.

امام خامنه‌ای در این مورد فرمودند: آن کس که ندای تفرقه بین شیعه و سنی را سر می‌دهد و به بهانه مذهب، می‌خواهد وحدت ملی را به هم بزند، چه شیعه باشد و چه سنی، مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند.

انتهای پیام/ 118

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار