مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین؛

تحریف ارزش‌ها، توطئه دشمنان علیه انقلاب اسلامی است

حجت‌الاسلام صادقی گفت: تحریف ارزش‌های دینی و انقلابی توطئه دشمنان علیه امنیت ایران اسلامی است.
کد خبر: ۵۱۸۳۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۳ - 24April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، حجت الاسلام رضا صادقی، مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین، در جمع کارکنان این سپاه، با گرامیداشت سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تفاوت عمده وضع اجتماعی و نحوه تقابل جبهه حق و باطل در حکومت نبوی و علوی اشاره کرد و اظهار داشت: در حکومت نبوی، جبهه دشمنان، یک جبهه صریح و شناخته شده بود. یعنی هیچ یک از جبهه‌هایی که با پیامبر (ص) می‌جنگیدند شعارشان با شعار پیامبر اکرم (ص) یکی نبود و پیامبر(ص) در میان این شعارهای کفرآمیز، ندای لااله الا الله سر می‌دادند. بنابراین تشخیص حق و باطل در آن فضا چندان دشوار نبود.

حجت الاسلام صادقی ادامه داد: وی افزود: یکی از همین گروه‌هایی که برای امیرالمومنین (ع) زحمت فراوانی ایجاد کرد، خوارج بودند که با ادعای تبعیت از قرآن و دین و با فهم ناقص خود از شریعت، در مقابل حضرت صف آرایی کردند.

حجت الاسلام صادقی تصریح کرد: درست است که پیامبر اسلام(ص) برای استقرار اسلام زجرهای بسیاری کشیدند، اما حضرت امیر(ع) در مسیر دفاع از آرمان‌های نهضت نبوی متحمل سختی‌های بسیاری نسبت پیامبر (ص) شدند.

وی با بیان این که دشمنان دین و نظام اسلامی ایران از ابتدا تاکنون به دنبال کمرنگ کردن ارزش های انقلاب اسلامی هستند، افزود: تحریف و تحریم از جمله ابزارهای نوین دشمنان علیه نظام اسلامی ایران است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه سپاه امام سجاد (ع) شهرستان قزوین با اشاره به جنگ ترکیبی و شناختی دشمنان که در صدد ضربه زدن به حرکت و مکتب علوی است، یادآور شد: دشمنان بعد از ناکامی در مبارزه نظامی سعی دارند با ایجاد تفرقه و تردید امنیت داخلی ایران اسلامی را خدشه دار و مردم را نسبت به اهداف این نظام مقدس بدبین کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها