با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش صورت گرفت؛

کلنگ‌زنی ۸۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در اهواز

با حضور امیر سرتیپ حیدری ۸۰۰ واحد مسکونی  و سازمانی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در اهواز در قالب طرح کوثر کلنگ‌زنی شد.
کد خبر: ۵۱۸۳۶۳
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۶ - 24April 2022

کلنگ زنی ۸۰۰ واحد مسکونی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در اهوازبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از اهواز، امروز با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش ۸۰۰ واحد مسکونی  و سازمانی برای کارکنان نیروی زمینی ارتش در اهواز در قالب طرح کوثر کلنگ زنی شد.

امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» در این مراسم و در جمع فرماندهان، روسای عقیدتی و سیاسی و کارکنان قرارگاه منطقه ای جنوب غرب نزاجا شامل یگان های خوزستان و لرستان در محل قرارگاه جنوب غرب نزاجا اظهار داشت: دشمنان اسلام ابتدا اصل ولایت را نشانه رفته اند و ما باید در این خصوص تبیین کنیم، عزت دیروز، امروز و فردای ما از بصیرت ولی امر ما است.

وی افزود: در دین اسلام اصول و فروع اهمیت دارد که اصول دین همان نرم افزار و و فروع دین اصول دین را به حرکت در می آورد، در اصول دین وحدانیت خداوند مطرح است و در فروع دین به این اصول عمل می شود.

فرمانده نیروی زمینی ارتش بیان کرد: ۳۰ طرح «لبیک» را به عنوان فروع فرماندهی تعیین شده است، به عنوان مثال یکی از این طرح ها دارالشفا حضرت زهرا(س) است، این ۳۰ طرح باید مثل هوا و انرژی و نفس باشند و در تمام پادگان ها اعلام شده است که هر روز یک طرح اعلام شود، در آن روز تمام فرماندهان برای اجرای طرح «لبیک» باید ورود کنند و روحانیون در پادگان ها این طرح ها را باید به جوانان توضیح دهند.

وی افزود: این ۳۰ طرح ۳۰ جامعه هدف دارند که در سه بخش توان آمادگی رزمی، ارتقاء منزلت اجتماعی و معیشتی و تعالی معنوی و بصیرتی تعیین شده است.

امیر حیدری با اشاره به اینکه این سه طرح شامل طرح های لبیک یک، دو و سه هستند، بیان کرد: در طرح لبیک یک، ساختار نیروی زمینی را تغییر دادیم و در طرح لبیک دو، برای نوسازی، تجهیزات و سلاح نیروی زمینی که قدیمی بودند ورود کرده ایم، یعنی تمام تجهیزات نیروی زمینی در یک برنامه باید چهار ویژگی دورزن، دقیق زن، هوشمند و قابلیت اتوماسیون شدن را داشته باشند، در طرح «لبیک 2» تجهیزات پیشرفته می شوند.

فرمانده نیروی زمینی ارتش متذکر شد: در «لبیک سه» ساختار و تجهیزات تغییر کرده است اما ساختمان ها قدیمی است به همین دلیل نهضت کهنه زدایی را شروع کرده ایم و از هر کجا در نیروی زمینی در حرکت هستیم وضعیت نو شود، به همین خاطر ۲۳ هزار خانه سازمانی در دست نوسازی است.

وی با اشاره به اینکه باید دستاوردهای انقلاب اسلامی تبیین شوند، گفت: رهبر انقلاب اسلامی نهضت امام (ره) را بعثت دوم نامیده است لذا ارمغان آن باید تبیین شود، اقتداری که نظام جمهوری اسلامی برای کشور آفریده است نیز باید تبیین شود.

بنابراین گزارش، امیر حیدری همچنین با حضور در قرارگاه عملیاتی ارتش در منطقه جنوب غرب، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، چندین طرح خدماتی رفاهی از قبیل ساختمان چندمنظوره ستاد فرماندهی، اماکن ورزشی، سالن همایش‌ها و دبیرخانه اجرایی طرح لبیک یا امام خامنه‌ای را در این یگان افتتاح کرد.

فرمانده نیروی زمینی ارتش از برخی سلاح‌های کشف شده از قاچاقچیان توسط تیپ ۳۹۲ زرهی که در منطقه عمومی فکه ضبط شده است، نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها