نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

ایجاد تفرقه؛ استراتژی دشمن در قبال ایران و افغانستان

سروری گفت: امروز استراتژی دشمنان به خصوص آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه بین ایران و افغانستان و حکومت کردن است.
کد خبر: ۵۱۸۳۸۷
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۵ - 25April 2022

ایجاد تفرقه و حکومت کردن استراتژی دشمن در قبال ایران و افغانستان«پرویز سروری» نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، در خصوص حوادث افغانستان اظهار داشت: امروز استراتژی دشمنان به خصوص آمریکا و انگلیس ایجاد تفرقه و حکومت کردن است.

وی ادامه داد: امروز که جمهوری اسلامی آمریکا را مجبور به عقب‌نشینی از منطقه کرده و هر روز پیروز‌های مختلفی به دست می‌آورد دشمنان بر این متمرکز شده که با ایجاد اختلاف بین کشورهای اسلامی، اقوام، ملل و مذاهب زمینه‌ها را برای درگیری درون گفتمانی و اردوگاهی ایجاد کند.

سروری اضافه: دشمنان به دنبال ایجاد آشفتگی وسیع در اردوگاه مسلمانان هستند؛ امروز دشمنان در افغانستان برای ایجاد تفرقه بین شیعه و اهل سنت اقدام به انفجار مساجد آن‌ها می‌کنند و به دنبال این هستند که القا کنند شیعه و سنی با یکدیگر مشکل دارند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: دشمنان با ایجاد صحنه‌سازی‌های مختلف به دنبال این هستند که مردم ایران و افغانستان را دشمن یکدیگر نشان دهند.

وی با بیان اینکه دشمن در عرصه سیاسی به دنبال ایجاد تفرقه بین مجلس و دولت هستند، اظهار داشت: دشمنان امروز از وحدت و انسجام سران قوا نگران است و با ترفند‌های مختلف به دنبال ایجاد شکاف بین قوا هستند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار