جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در بازدید از هنگ مرزی میرجاوه تاکید کرد؛

لزوم استمرار آموزش و بروزرسانی دانش نظامی

سردار شرفی بر لزوم استمرار آموزش و بروزرسانی دانش نظامی و آمادگی عملیاتی مرزبانان تأکید کرد.
کد خبر: ۵۱۸۴۷۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۱ - 25April 2022

لزوم استمرار آموزش و بروزرسانی دانش نظامیبه گزارش گروه اجتماعی دفاع‌پرس، سردار «محمد شرفی» جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در دیدار چهره به چهره با مرزبانان هنگ مرزی میرجاوه، ضمن تسلیت شب‌های قدر و شهادت امام علی (ع)، اظهار داشت: این شب‌ها، شب‌های توسل و استغاثه و طلب مغفرت و آمرزش است و شما مرزبانان که در مناطق محروم و مرزي خدمت می کنید بهترین انسان ها و مقرب ترین افراد به درگاه خداوند هستید.

وی در این بازدید ضمن تاکید بر استمرار آموزش‌ها و به روزرسانی معلومات و دانش نظامی مرزبانان، افزود: هر نیروی نظامی و انتظامی باید در عملیات‌ها و مأموريت‌ها مقتدر و با صلابت حاضر شود و این مهم با تمرین آموزش‌ها و یادآوری در سناریوها و تمرینات محقق می شود.

جانشین معاون هماهنگ کننده فرماندهی کل انتظامی کشور وضعیت آمادگی و توان رزم مرزبانان را مناسب ارزيابي کرد و بیان داشت: از کلیه فرماندهان، مرزداران و مرزبانانی که امنیت پایدار در مرزها را برقرار کرده اند تقدیر و تشکر می‌کنم‌.

سردار شرفی با حضور در پاسگاه‌های میل مرزی ۷۸ و ۸۱ و برجک ۵ پاسگاه میل ۸۶ از نزدیک با مرزداران گفت و گو کرد و دیدار چهره به چهره داشت.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار