امام جمعه دیر:

برنامه استعمار و استکبار فراموشی مسئله فلسطین است

«حسینی» گفت: برنامه استعمار و استکبار همواره این بوده است که مسئله فلسطین به حاشیه و فراموشی سپرده شود؛ اما راهپیمایی روز جهانی قدس آن را زنده نگه داشته است.
کد خبر: ۵۱۸۵۱۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۲ - 25April 2022

برنامه استعمار و استکبار فراموشی مسئله فلسطین استبه گزارش دفاع‌پرس از بوشهر، حجت الاسلام «سیدعلی حسینی» امام جمعه دیر پیش از طهر امروز در نشست هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در شهر دیر، اظهار داشت: ما در قبال سرزمین‌های اسلامی و مسجدالاقصی و ملت مظلوم فلسطین وظیفه‌ای اسلامی و انسانی داریم و نباید بی تفاوت باشیم.

امام جمعه دیر گفت: یکی از دستاوردهای روز جهانی قدس که امام راحل پایه گذار آن بود، زنده نگه داشتن مسئله قدس و فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: برنامه استعمار و استکبار همواره این بوده است که مسئله فلسطین به حاشیه و فراموشی سپرده شود؛ اما راهپیمایی روز جهانی قدس آن را زنده نگه داشته است.

حسینی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس از یک سو زنده نگه داشتن مسئله فلسطین به عنوان مسئله اول جهان اسلام و از دیگر سو تقویت روحیه مبارزان فلسطینی است.

وی افزود: در سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد هستیم که مزدوران رژیم صهیونیستی بیش از دو هفته است که نسبت به مسجد الاقصی حرمت شکنی و به مسلمانان روزه دار تعرض کردند.

امام جمعه دیر ادامه داد: امسال با توجه به این وضعیت و از سوی دیگر خیانت کشورهای مرتجع عربی در آزادسازی روابط با رژیم صهیونیستی، راهپیمایی روز جهانی قدس اهمیت زیادی دارد.

وی با بیان اینکه مردم همواره در صحنه‌های دفاع از نظام و ولایت حضور پرشوری دارند، تاکید کرد: همه دستگاه‌ها و نهادها برای حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز قدس تبلیغ کرده و فراخوان دهند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها