فرمانده مرزبانی ناجا در گفت‌وگو با دفاع‌پرس مطرح کرد؛

اجرای طرح انسداد کامل مرزهای کشور تا سه سال آینده

سردار گودرزی با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم مرزبانی انسداد کامل مرزهای کشور است، گفت: امیدواریم در یک بازه زمانی سه تا پنج ساله در برنامه هفتم توسعه کشور بتوانیم انسداد مرزهای کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.
کد خبر: ۵۱۸۵۱۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۵:۰۶ - 26April 2022

اجرای طرح انسداد کامل مرزهای کشور تا سه سال آیندهسردار «احمدعلی گودرزی» فرمانده مرزبانی انتظامی کل کشور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع‌پرس، با بیان اینکه یکی از برنامه‌های مهم مرزبانی انسداد کامل مرزهای کشور است، اظهار داشت: امیدواریم در یک بازه زمانی سه تا پنج ساله در برنامه هفتم توسعه کشور بتوانیم انسداد مرزهای کشور را پیش از گذشته تقویت کنیم.

وی با اشاره به اینکه انسداد مرز در هر کشوری تأثیر بسزایی در تولید امنیت پایدار دارد، گفت: در کشور ما چند سالی است که نمایندگان مجلس شورای اسلامی و دولت عزم خود را جزم کرده‌اند که انسداد مرزها، معابر نفوذی، خلاء‌های مرزی، احداث پایگاه‌ها، برجک‌ها و راه‌های مرزی تقویت شود.

سردار گودرزی افزود: در این راستا می‌طلبد که تجهیزات و امکانات مهندسی و زرهی در مرزبانی افزایش پیدا کند و در بحث انسداد مرزها به ویژه در حوزه الکترونیکی و اپتیکی و عمود پروازها، هلی شات و پهبادها که می‌توانند در پایش مرزها تأثیر بسزایی داشته باشند، تقویت شود.

فرمانده مرزبانی با تاکید بر انسداد مرز و بکارگیری از تجهیزات هوشمند خاطرنشان کرد: اعتبارات خوبی در این راستا در نظر گرفته شده است که اگر محقق شود هم در حوزه الکترونیکی و اپتیکی و هم در حوزه اشراف و تسلط اطلاعاتی در مناطق مرزی بسیار تأثیرگذار خواهد بود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها