جانشین فرمانده سپاه ثارالله کرمان:

جانفشانی شهدای این مرز و بوم درس‌ بزرگی برای نسل امروز و آینده است

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان گفت: جانفشانی فرزندان فداکار این مرز و بوم خاطرات تلخ و شیرینی را برای این ملت به ارمغان آورده و یادآور درس‌های بسیاری برای نسل امروز و آینده است.
کد خبر: ۵۱۸۵۲
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸ - 26August 2015

جانفشانی شهدای این مرز و بوم درس‌ بزرگی برای نسل امروز و آینده است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار محمد مطهری در یادواره شهید احمد عبداللهی از شهدای شاخص استان کرمان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: جانفشانی فرزندان فداکار این مرزوبوم خاطرات تلخ و شیرینی را برای این ملت به ارمغان آورد و یادآور درسهای بسیاری برای نسل امروز و آینده است.

وی اظهار داشت: در تاریخ هر ملتی فراز و نشیبهای زیادی وجود دارد که تعیینکننده سرنوشت و فرهنگساز آن ملت است.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان مجاهدتهای شهیدان رجایی و باهنر را دلیل نامگذاری هفته دولت پس از شهادت ایشان عنوان کرد و گفت: شهیدان رجایی و باهنر برای خدمت به مردم کشور خود از هیچ کوششی فروگذار نبودند و تمام هستی خود را برای این مملکت گذاشتند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در تعریف خاطراتی از شهید رجایی بیان کرد: ایشان در مناطق جنگی زیر آتش باران دشمن با بسیجیها روی زمین خاکی مینشست و خود را جدای از مردم نمیدانست، حتی در زمان نخستوزیری مشاهده کرده بودند که در سرمای زمستان بخاری خود را خاموش میکرد و میگفت بسیاری از مردم نفت ندارند، ما باید طعم سختی مردم را بچشیم.

وی همچنین در بیان خاطری از شهید احمد عبداللهی شهید شاخص استان کرمان بیان داشت: وی به حدی به نماز اول وقت و جماعت اهمیت میداد که در شب دامادی خود از عروس خانم و میهمانان جدا میشود و به دور از ملامت حاضران به مسجد میرود و نماز خود را به جماعت میخواند.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان تاکید کرد: به فرموده رهبرمان فرهنگ بسیجی فرهنگ معنویت، شجاعت، غیرت، آزادگی و اسیر خواستههای حقیر نفس نشدن است.

وی تاکید کرد: امروز بحث امنیتی و نظامی بسیج در دنیا الگو شده و مابقی قشرهای کشور نیز باید از ظرفیت و الگوی بسیجی بهره بگیرند.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار