استاندار خوزستان:

اربعین امسال‌ باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود

خلیلیان در رابطه با چگونگی فعالیت دستگاه‌ها در ایام اربعین گفت: تصمیمات با مشورت کارگروه‌ها اعمال شود، اربعین امسال‌ باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و زائران با خیالی آسوده رفت و آمد کنند.
کد خبر: ۵۱۸۵۲۶
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۳ - 25April 2022

اربعین امسال‌ باید به بهترین شکل ممکن برگزار شودبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، دومین جلسه ستاد ویژه اربعین حسینی در سال ١۴٠١ امروز با حضور «صادق خلیلیان» در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد.

استاندار خوزستان در این جلسه با تأکید بر ضرورت برگزاری جلسات پیرامون اربعین حسینی اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع این جلسات باید به صورت منظم برگزار شود؛ ضمن اینکه به هنگام اربعین با حجمی از مشتاقان زیارت اباعبدالله مواجه خواهیم شد.

وی در رابطه با چگونگی فعالیت دستگاه‌ها در ایام اربعین افزود: تصمیمات با مشورت کارگروه‌ها اعمال شود، اربعین امسال‌ باید به بهترین شکل ممکن برگزار شود و زائران با خیالی آسوده رفت و آمد کنند.

خلیلیان پیرامون اقدامات مورد نیاز درخصوص تامین احتیاجات زائران بیان داشت: اقدامات لازم در خصوص تامین آب، یخ و دیگر اقلام از طریق کمیته زیرساخت‌ها صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در خوزستان تصریح کرد: عملیات مربوط به دو بخش چذابه و شلمچه از هم جداست، باید فردی مستقر در این مناطق را مسئول پیگیری کارها کنیم. ضمن این که همه دستگاه‌ها موظفند فعالیت‌ها را از مراجع رسمی پیگیری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار