مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان همدان:

سالروز بمباران همدان در روز قدس به طور ویژه برگزار شود

حجت‌الاسلام «حسینی» گفت: ۲۵تیر سال ۱۳۶۱ که یک مناسبت عبادی و سیاسی است و در این روز بسیاری از همشهریانمان در نماز جمعه روز قدس بر اثر بمباران شهید شدند باید به طور ویژه گرامی داشته شود.
کد خبر: ۵۱۸۵۵۸
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۹ - 25April 2022

سالروز بمباران همدان در روز قدس به طور ویژه برگزار شودبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «سید محمدتقی حسینی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان همدان امروز در جلسه هم‌افزایی شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و ستاد کنگره ملی هشت هزار شهید استان همدان اظهار داشت: یکی از خلأ‌ها که در ساختار‌ها و نهاد‌ها وجود داشت در بحث شورای هماهنگی روحانیت بود که در بحث دفاع مقدس ساختاری نداشتیم و با زحمات مدیرکل حفظ آثار همدان این ساختار تشکیل شد و این شورا به ریاست نماینده ولی فقیه در مرکز استان و به ریاست ائمه جمعه در سطح شهرستان‌ها تشکیل می‌شود و از برکات این شورا چاپ کتبی در مورد شهدای روحانی بود.

وی با اشاره به برگزاری همایش پیشکسوتان دفاع مقدس در استان همدان گفت: همایش بزرگ پیشکسوتان در کل کشور و سراسری است و در مرکز استان همدان و در سطح شهرستان‌ها هم این همایش برگزار خواهد شد. جشنواره خاطره گویی پیشکسوتان برای نوه‌هایشان از دیگر برنامه‌ها است و می‌توان مستندات فراوانی از این جشنواره تهیه کرد و همه اینها جزو برنامه‌های کنگره هشت هزار شهید استان همدان خواهد بود.

حجت‌الاسلام حسینی همچنین به تهیه اپلیکیشن شهدای روحانی اشاره کرد و گفت: این اپلیکیشن جهت محتوا و بروز شدن نیاز به کمک و حمایت دارد.

وی بیان داشت: با توجه به ابلاغیه ستاد کل نیرو‌های مسلح در خصوص بزرگداشت مناسبت‌های دفاع مقدس بحث بزرگداشت ۲۵ تیر سال ۱۳۶۱ که یک مناسبت عبادی و سیاسی است و در این روز بسیاری از همشهریانمان در نماز جمعه روز قدس بر اثر بمباران شهید شدند باید به طور ویژه گرامی داشته شود و همچنین نقش مرجعیت در این مناسبت باید مورد توجه قرار گیرد و این برنامه این ظرفیت را دارد تا عنوان یک برنامه ملی و بین‌المللی مطرح شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها