امام جمعه قصرشیرین:

کار برای شهدا و خانواده‌های معظم آنان افضل است

حجت‌الاسلام «صالحی» گفت: کار برای شهدا و خانواده‌های معظم آنان افضل است از این رو باید با تمام توان در راستای خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات آنان تلاش کنیم.
کد خبر: ۵۱۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۱ - 25April 2022

کار برای شهدا و خانواده‌های معظم آنان افضل استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، حجت‌الاسلام «صادق صالحی» امام جمعه شهرستان قصرشیرین امروز به همراه فرمانده انتظامی شهرستان و جمعی از مسوولان با حضور در منزل خانواده شهید «پیمان حسینی» از شهدای نیروی انتظامی قصرشیرین، اظهار داشت: طبق فرموده امام راحل «شهید افضل است» از این رو جایگاه شهید و شهادت یک جایگاه بسیار بالایی است و در والاترین جایگاه فضایل قرار دارد.

امام جمعه شهرستان قصرشیرین گفت: کار برای شهدا و خانواده‌های معظم آنان افضل است از این رو باید با تمام توان در راستای خدمتگزاری و رسیدگی به مشکلات آنان تلاش کنیم.

وی اظهار داشت: در بُعد معنوی و مادی در ابعاد مختلف هرکسی برای خانواده های شهیدان کاری انجام دهد با فضیلت است چون شهدا حق بزرگی بر گردن همه ما دارند.

امام جمعه قصرشیرین در ادامه گفت: ما باید در خدمتگزاری به خانواده های شهیدان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم چون امنیت و آرامش امروز ما مرهون خون پاک شهدا است.

فرمانده انتظامی قصرشیرین نیز گفت: شهدای والا مقام کسانی هستند که با نثار جان خود درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کرده و با فساد مبارزه می کنند.

خدمتگزاری به شهدا رسالت همگانی است

سرهنگ «محمد محمدی» فرمانده انتظامی شهرستان قصرشیرین افزود: شهدای انتظامی همچون دیگر شهدای پاک کشورمان در راستای برقراری امنیت مجاهدت کرده و در این راه به مقام شامخ شهادت نایل آمده اند که در راستای رسیدگی به خانواده های آنان هر تلاشی از دست ما بیاید فروگذار نمی کنیم.

وی خدمتگزاری به شهدا را رسالت همگانی عنوان کرد و گفت: ما قدردان شهدا و خانواده های آنان هستیم که باعث افتخار و سربلندی نظام اسلامی هستند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار