مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس ایلام:

مادر شهیدان «چناری» الگوی صبر و مقاومت بود

«‌میرزایی» گفت: مادران و همسران شهدا به صبر و استقامت معنای دیگری بخشیدند و مادر شهیدان «چناری» الگوی صبر و مقاومت بود.
کد خبر: ۵۱۸۶۵۱
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۴ - 26April 2022

مادر شهیدان «چناری» الگوی صبر و مقاومت بود«بتول میرزایی» مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت زنان در دفاع مقدس استان ایلام در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس، ضمن عرض تسلیت درگذشت «والیه چناری» مادر شهیدان «جعفر» و «حمزه چناری» اظهار داشت: مادر شهیدان «چناری» الگوی صبر و مقاومت بود. وی و همسر گرامی‌اش «حاج محسن چناری» سال‌ها در انتظار بازگشت پیکر پاک فرزندشان حمزه بودند. پیدا شدن پیکر این سردار بزرگ نقطه عطفی در زندگی این مادر بود.

وی گفت: مادران و همسران شهدا به صبر و استقامت معنای دیگری بخشیدند. آنها فرزندان برومند خود را در راه اسلام و نظام جمهوری اسلامی تقدیم کردند و این اجری عظیم و بی پایان نزد خداوند متعال دارد.

میرزایی متذکر شد: امروز ما به دعای خیر مادران و همسران شهدا محتاج هستیم و باید به نقش زنان به ویژه مادران و همسران شهدا در شکل گیری، پیروزی، استمرار و تداوم انقلاب اسلامی و سهم آنها در حماسه هشت سال دفاع مقدس اشاره کنیم و بدانیم که تبیین و ترویج این مسئله مستلزم پیوند و ارتباط آنها با مردم با تاکید بر نقش و جایگاه بانوان بزرگ و فداکار تاریخ اسلام همچون حضرت ام‌البنین (س) و حضرت خدیجه (س) است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها