فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول معرفی شد

سرهنگ «بهروز حکمت پور» در آیینی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ «محمدرضا لیلی زاده» قدردانی شد.
کد خبر: ۵۱۸۶۵۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۶ - 26April 2022

فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول معرفی شدبه گزارش دفاع‌پرس از اهواز، سرهنگ «بهروز حکمت پور» امروز در آیینی به عنوان فرمانده جدید ناحیه مقاومت بسیج دزفول معرفی و از زحمات سرهنگ «محمدرضا لیلی زاده» قدردانی شد.

«علی فرهمندپور» فرماندار ویژه دزفول در این آیین با بیان اینکه ایجاد، حفظ و حس امنیت اتفاقی نیست، اظهار داشت: احساس امنیت مردم در شهرستان دزفول مرهون تلاش‌ها، همیاری‌ها و حضور میدانی همه اعضای شورای تامین است.

وی از نیروهای سپاه و بسیج بابت همکاری در همه حوزه‌ها از جمله روزهای سخت و طاقت فرسای کرونا و امنیت نوروز قدردانی کرد و افزود: حضور سرهنگ لیلی زاده در میدان بسیار پرثمر بود و تعامل خوب او با شورای تامین بر هیچکس پوشیده نیست.

فرهمندپور ادامه داد: مردمی بودن و حضور میدانی سرهنگ لیلی زاده به ویژه در مناطق محروم زبانزد و گره گشای صلح و سازش میان طوایف بود.

فرماندار دزفول سمت جدید سرهنگ لیلی زاده در استان را تبریک گفت و برای سرهنگ حکمت پور در سمت  فرماندهی ناحیه مقاومت بسیج دزفول آرزوی توفیق کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها