نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشی ایلام:

مادران شهدا راه شهدا را زنده نگه داشتند

«هاشمی» گفت: مادران شهیدا در دوران دفاع مقدس فرزندانشان را برای دفاع از کشور بدرقه کردند و صبر و تحمل و بردباری به خرج دادن و راه شهیدان را زنده نگه داشتند.
کد خبر: ۵۱۸۶۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۶ - 26April 2022

مادران شهدا راه شهدا را زنده نگه داشتند«سید محمدباقر هاشمی» نماینده ولی‌فقیه در دانشگاه علوم پزشکی ایلام ضمن شرکت در تشییع پیکر مادر شهیدان «چناری» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس گفت: امروز مردم به پاس قدردانی از فرهنگ ایثار و شهادت و گرامیداشت یاد و خاطره همه حماسه آفرینان هشت سال دفاع مقدس در تشییع پیکر مادر شهیدان چناری شرکت کردند.

وی در ادامه گفت: این حضور نشان دهنده آگاهی، بیداری و دشمن شناسی به همراه حس قدردانی از کسانی است که در هشت سال دفاع مقدس با تمام وجود از ارزشها و نظام اسلامی دفاع کردند. مردم قدردان مادران شهیدی هستند که در دوران دفاع مقدس فرزندانشان را برای دفاع بدرقه کردند و صبر و بردباری به خرج دادند و راه شهیدان را زنده نگه داشتند.

«هاشمی» گفت: حضور مردم برای این قدردانی‌ها از همه کسانی که در هشت سال دفاع مقدس و در این عمر 43 ساله نظام اسلامی با تمام وجود در دفاع از اسلام ایستاده‌اند و مقاومت خواهند کرد، قابل ستایش است. این راه قطعا ادامه پیدا خواهد کرد امیدواریم فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ما همیشه زنده و پویا باشد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها