نماینده ولی‌فقیه در استان همدان:

نیازمند انسجام بین فعالان فرهنگی استان همدان هستیم

حجت‌الاسلام «شعبانی» گفت: نیازمند انسجام بین فعالان فرهنگی استان هستیم و انتظار بر این است تا مجموعه ارشاد با توجه به ظرفیت‌های خوب فرهنگی و قانونی که دارد، زمینه‌ساز فعال شدن ساختارها و مجموعه‌های فرهنگی شود.
کد خبر: ۵۱۸۷۰۵
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۵ - 26April 2022

نیازمند انسجام بین فعالان فرهنگی استان همدان هستیمبه گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از همدان، حجت‌الاسلام «حبیب‌الله شعبانی» نماینده ولی‌فقیه در استان همدان امروز در دیدار با مدیرکل ارشاد اسلامی استان همدان اظهار داشت: نیازمند انسجام بین فعالان فرهنگی استان هستیم و انتظار بر این است تا مجموعه ارشاد با توجه به ظرفیت‌های خوب فرهنگی و قانونی که دارد، زمینه‌ساز فعال شدن ساختارها و مجموعه‌های فرهنگی شود.

وی تصریح کرد: امیدواریم با فعال شدن این ظرفیت‌های قانونی در ارشاد، دیگر شاهد برخی موازی کاری‌ها نباشیم و جهت‌دهی به فعالیت‌های فرهنگی و حمایت از جامعه هنری از اقداماتی است که از مجموعه ارشاد انتظار می‌رود.

حجت‌الاسلام شعبانی بیان داشت: در عرصه سند فرهنگی و سند قرآنی، شاهد همکاری‌های خوبی با ارشاد و دستگاه‌های متولی بودیم و امیدواریم این همکاری با قوت بیشتر ادامه پیدا کند.

وی ‌متذکر شد: معاونت فرهنگی دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان، آماده همکاری در ابعاد مختلف فرهنگی با اداره کل ارشاد استان است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها