رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد تأکید کرد؛

لزوم جذب اعتبارات مرکز فرهنگی دفاع مقدس کهگیلویه و بویراحمد

«شهابی» گفت: سال گذشته اعتباراتی در قالب اسناد خزانه به پروژه مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس تخصیص یافت و با توجه به اینکه در آستانه پایان سال مالی هستیم لازم است هر چه سریع‌تر این اعتبارات جذب شود.
کد خبر: ۵۱۸۷۲۰
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ - 26April 2022

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از یاسوج، «علی شهابی» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد امروز در نشست با مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس، اظهار داشت: ما هر چه داریم از دفاع مقدس است و برای پیشبرد برنامه‌های حوزه دفاع مقدس از هیچ تلاشی فروگذار نمی‌کنیم و تا جایی که مقدور باشد همکاری‌های لازم را انجام می‌دهیم.

وی با اشاره به اهمیت جذب اسناد خزانه پروژه‌های عمرانی، افزود: مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس از پروژه‌های عمرانی استان است که سال گذشته اعتباراتی در قالب اسناد خزانه به آن تخصیص یافت و با توجه به اینکه در آستانه پایان سال مالی هستیم لازم است هر چه سریع‌تر پیمانکار پروژه مشخص و این اسناد جذب شود.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در خصوص فاز نهایی دانشنامه استانی دفاع مقدس و راه‌اندازی سامانه اسنادی دفاع مقدس، هرگونه همکاری که در توان ما باشد انجام می‌دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها