معاون استاندار کرمانشاه:

«روز جهانی قدس» یکی از آرمان اصول اساسی انقلاب اسلامی است

«خوش اقبال» گفت: «روز جهانی قدس» از اصول اساسی انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل (ره) است و بنابراین این حماسه قدس یک کار دولتی نیست بلکه یک امر ملی است و همه ادارات و اقشار جامعه برای برگزاری باشکوه آن باید پای کار باشند.
کد خبر: ۵۱۸۷۲۲
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۱۹ - 26April 2022

«روز جهانی قدس» یکی از آرمان اصول اساسی انقلاب اسلامی استبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، «حسین خوش اقبال» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه امروز در جلسه ستاد هماهنگی روز جهانی قدس در استان که در سرسرای شهید سلیمانی استانداری کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: جهان اسلام منتظر حماسه مردمی روز قدس است و ما در استان و سراسر کشور اسلامی نیز باید زمینه هرچه باشکوه تر و پررنگ تر این روز را فراهم کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، روز جهانی قدس را روز وحدت، انسجام و یکپارچگی ملت اسلامی در سراسر جهان اعلام کرد و گفت: همه دستگاه های اجرایی باید زمینه مراسم باشکوه روز قدس در استان را فراهم کنند.

وی روز جهانی قدس را یکی از آرمان اصول اساسی انقلاب اسلامی و یادگار امام راحل (ره) است و گفت: بنابراین این حماسه قدس یک کار دولتی نیست بلکه یک امر ملی است و همه ادارات و اقشار جامعه برای برگزاری باشکوه آن باید پای کار باشند.

خوش اقبال با بیان اینکه در ۲ سال گذشته به واسطه شیوع ویروس کرونا راهپیمایی مهم روز قدس در کشور برگزار نشده است گفت: این مراسم را پس از ۲ سال باید با مشارکت و دقت بیشتر با حضور پررنگ تر،  باشکوه تر برگزار کنیم.

خوش اقبال در ادامه با اشاره به شرایط کنونی دنیا گفت: دشمنان اسلام و جمهوری اسلامی منتظر حضور کم رنگ مردم هستند تا علیه آرمان های انقلاب و فلسطین مظلوم توطئه و دسیسه کنند، بنابراین همه دست اندرکاران برای فراهم کردن زمینه حضور پر رنگ مردم پای کار باشند زیرا مردم همیشه پای انقلاب و نظام بوده اند و مشارکت خوبی در طول این ۴۳ سال در برنامه ها داشته اند و فقط لازم است برنامه ریزی خوبی داشته باشیم.

معاون، سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه، بیان داشت، همواره در این ۴۳ سال حضور باشکوه مردم در رویداد مهم انقلاب باعث ناامیدی و خنثی سازی دسیسه های دشمنان نظام شده است که انشاالله این بار نیز در روز قدس با مشارکت و حضور خوب مردم در صحنه روز جهانی قدس در شهرستان ها، بخش ها و دهستان های استان در این شرایط خطیر دشمنان نظام باز ناامید خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار