رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه:

راهپیمایی روز قدس یک حرکت بزرگ مردمی است

«سروری» گفت: در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شاهد یک حرکت بزرگ مردمی برای رسیدن به اهداف مهم انقلاب، به ویژه جهاد تبیین باشیم.
کد خبر: ۵۱۸۷۳۴
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۶ - 26April 2022

راهپیمایی روز قدس یک حرکت بزرگ مردمی استبه گزارش دفاع‌پرس از کرمانشاه، «عباس سروری» رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه امروز در جلسه هماهنگی روز جهانی قدس که در استانداری کرمانشاه برگزار شد اظهار داشت: امسال راهپیمایی روز جهانی قدس در تمامی شهرستان‌ها، بخش‌ها، مراکز دهستان‌ها و حتی روستاهای بزرگ استان برگزار خواهد شد.

سروری در خصوص مسیر راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر کرمانشاه، گفت: راهپیمایی از ساعت یازده صبح روز جمعه (9 اردیبهشت) از مسجد آیت‌الله بروجرودی کرمانشاه آغاز و راهپیمایان به سمت مسجد جامع شهر کرمانشاه حرکت خواهند کرد.

سروری با اشاره به برنامه‌ریزی برای حضور اقشار مختلف مردم در این راهپیمایی، گفت: قرار شده بسیجیان، عشایر و اهل سنت استان به صورت ویژه در راهپیمایی روز جهانی قدس حضور پیدا کنند.

وی اضافه کرد: همچنین گروه‌های رزم‌نوازان  نیروهای مسلح استان نیز در طول مسیر راهپیمایی در شهر کرمانشاه و شهرستان های استان هماهنگ و مستقر خواهند شد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه در ادامه از روز جهانی قدس به عنوان یادگار ارزشمند بنیانگذار جمهوری اسلامی یاد کرد و افزود: باید با حضور پرشور خود  در این راهپیمایی بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را از توطئه چینی علیه اسلام و انقلاب دلسرد کنیم.

 وی ابرازامیدواری‌کرد: در راهپیمایی روز جهانی قدس امسال شاهد یک حرکت بزرگ مردمی برای رسیدن به اهداف مهم انقلاب، به ویژه جهاد تبیین مدنظر رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار